پيام تسليت به مناسبت درگذشت رفيق عذرا آدمی (آباجی(

 

 

 

متاسفانه امروز  ۵ ماه مه يکي ديگر از رفقاي کمونيست , يکي ديگر از مادران انقلابي که زندگي خود را بعد از انقلاب همراه با فرزندانش  وقف مبارزه با رژيم جهل و خرافات اسلامي کرد , رفيقي که تا آخرين لحظات عمرش همچنان در کنار صف انقلابيون و کمونيستها مصمم تر از هميشه قلبش براي دنيايي آزاد و برابر ميتپيد ...  براي هميشه قلب مهربانش از زدن باز ايستاد  و جنبش کمونيستي ايران مادري انقلابي و کمونيست  و يکي از ياران قديمي و پيگيرش را از دست داد.
 

آباجي فقط مادر گلچيني ها نبود و براي نسلي از کمونيستهاي جوان که زماني به تشکيلات کومەله و بعدا در خارج کشور به ديگر احزاب  کمونيست کارگري  مي پيوستند و از خانواده خود دور بودند , آباجي مادري بود که جاي خالي مادر واقعيشان را پر ميکرد . کلمه "آباجي" براي خيلي از ماها برابر بود با مادر , رفيق , مهرباني , خوشرويي و مهمتر از همه انسانيت و پايفشاري بر آرمانهاي انساني .
 

در مقابل چند دهه مبارزه پيگير و در مقابل  زحماتي که براي جنبش کمونيستي ايران و کردستان  کشيد سر تعظيم فرود مي آوريم و يادش را گرامي ميداريم.

بدينوسيله به رفقاي عزيز يدي , مريم , اسد ,نظيره, فتي و ديگر اعضاي خانواده گلچيني و رفقا و دوستان وي تسليت ميگوييم و خود را  در غم از دست دادن وي شريک ميدانيم.

يادش گرامي و راه سرخش پر رهرو باد.

آزادي بيان

 

لينک کتاب: زندگى و مبارزه كمونيست سالمند عذرا آدمى  "آباجى"
http://azadi-b.com/F-Album/ABAJI.pdf