TLogo


به: کمیته ها، اعضا و کادرهای حزب حکمتیست
موضوع: هفته حکمت


رفقای عزیز! امسال دهمین سال بزرگداشت منصور حکمت است. لذا لازم بود از همین حالا جهت حزب را در رابطه با هفته حکمت در سال ٩١ که ٤ تا ١١ جون- ١٥ تا ٢٢ خرداد٬ است،اعلام کنیم. لازم است همه کمیته های حزبی٬ اعضا و کادرهای حزب بر این اساس اقدامات خود را روشن و به اطلاع رهبری حزب برسانند.

هفته حکمت هفته معرفی منصور حکمت است٬ و به همین مناسبت بنیان نهاده شد. نوشته "دستاوردهای یک زندگی پربار" از کورش مدرسی فلسفه هفته حکمت را به روشنی بیان کرده است.


باید توجه جدی داشت که هفته حکمت را نباید به مراسم و نمایش و آکسیون تبدیل کرد. خصوصا امسال و با خروج بخشی از رفقا از حزب ٬ نباید گذاشت هفته حکمت قربانی مقایسه و مسابقه با آنها و هیچ جریان دیگری شود. هفته حکمت هفته معرفی حزب حکمتیست و تلاش برای اثبات حقانیت ما نیست و مربوط به حزب حکمتیست نیست.


این هفته فرصتی است که منصور حکمت و افکار و تئوریها و سیاستها و دستاورهای او به طبقه کارگر٬ به جامعه و محیطی که در آنجا هر دوستدار حکمت حضور دارد، معرفی شود. هر فعال حزب حکمتیست و بویژه کمیته های حزبی باید با ابتکارات و اقدامات خود تلاش کنند به شناساندن هرچه بیشتر منصور حکمت کمک کنند.
به این منظور بازخوانی حکمت، مراجعه به آثار و ادبیات او ، معرفی و ترویج و توضیح آثار او و توزیع و پخش و تکثیر ادبیات او باید بر اقدامات ما ناظر باشد.
حزب انتشار منتخب آثار منصور حکمت جلد دو را در دستور خود گذاشته است. رفیق ثریا شهابی مسئولیت این پروژه را به عهده دارد. همینجا از همه رفقا میخواهیم در این امر مهم بیشترین همکاری را با رفیق ثریا داشته باشند.


پوستر هفته حکمت توسط انجمن مارکس حکمت لندن تهیه و در اختیار شما قرار گرفته است٬ ما به روال هر سال از همان پوستر استفاده میکنیم.
باید تلاش کنیم همه دوستداران منصور حکمت را به تلاشی مشترک و با هدف شناساندن منصور حکمت و دستاوردهای سیاسی نظری این رهبر مارکسیست معاصر دعوت و جلب کنیم.


با توجه به این جهت کمیته های سازمانده٬ خارج٬ تبلیغات و.. اقدامات خود را روشن و حداکثر تا اول مه به ما اطلاع دهند.


آذر مدرسی

۱۲ آوریل ۲۰۱۲