پيام حزب سوسيال دمکرات ايران به نخستين کنگره حزب کمونيست کارگريحکمتيست .در تاريخ 21 تا 22 اکتبر 2006 در آلمان



هم ميهنان و رفقاي گرامي
!

اولين کنگره شما در شرايطي
تشکيل ميشود که مردم زير ستم کشورمان بعد از 17 سال از جنگ 8 ساله امپرياليستي و خانمان سوز که خلاف منافع مردم ايران و عراق صورت گرفت ، ديگر بار در دوره اي نوو پر خطر خود را مي بيند. در مسابقات تسليحاتي و کش مکش باندهاي مافيائي حکومت اسلامي از يک طرف حقوق و مصالح مردم ايران از طرف ديگر و ابر قدرتي چون ايالات متحده آمريکا و متحدينش چون اسرائيل مردم ايران به چالشي نو کشيده مي شوند.

رژيم
اسلامي براي ماندنش 28 سال است که از هيچ نوع جنايت و خيانت و مردم فروشي نسبت به شهروندان ايران ابائي نداشته است . حکومت تروريستي اسلامي جوء خفقان ؛رعب و وحشت و سرکوبگري را عليه مخالفانش چون در ابتداي 57 دوباره آغاز کرده است . روشنفکران ؛ روزنامه نگاران ؛ مخالفين حکومتي ديگر بار به اسارتگاهاي حکومتي کشيده شکنجه و اعدام مي گردند. رژيم روزنامه ها را مي بندد ؛تارنماهاي اينترنتي را فيلتر مي کندو حتي سرعت خطوط اينترنتتي را به پائين مي کشند تا مردم را از آنچه در جهان ميگذرد بي اطلاع نگاه دارند.
سپاه پاسداران جنايتکار بر مال و جان مردم حکومت مي کند و چنگ
بر اقتصاد و ذخاير نفتي کشور انداخته است.تا بتواند از مسير معاملات ميلياردي در جهت بقاي انگلي خود و رژيم ددمنش اسلامي امکان مانور مالي و اقتصادي داشته باشد.زنان کشور مان در زير سلطه رژيم اسلامي به شهروندان دست دوم تبديل شده اند.فقر و فحشاء و تن فروشي ، اعتياد ، فروش اجزاي بدن ، کودکان خياباني ، کارتون خواب ها خياباني ، فرار مغز ها و مهاجرت ايرانيان از ميهن مان همه و همه از برکت حکومت جنايتکار اسلامي وابسته به استعمار جهاني است که در کشورمان مشاهده مي شود.
از
طرفي مردم ايران با ابرقدرتي روبرو هستند که براي سياست هژمني طلبي اش دست به هر نوع فساد سياسي و زد بند در تاريخ 200 سال اندي اخيرا ش زده است .حکومت هاي قانوني و منتخب مردم را با کودتا هاي نظامي سرنگون کرده است، و يا براي الغاء استقلال ملل جهان دست به جنگ افروزي زده است ، حال زير شعار دمکراتيزه کردن منطقه خاورميانه عوامل وابسته و حکومتهاي آنها را که در مقابلش دست به نافرماني و از اوامرش سرپيچي کردند را با بسيچ نظامي و جنگ به پائين کشيده و مي کشد. طالابان و صدام حسين عوامل مستقيم امريکا بودند که به خواست همين ابر قدرت برانداخته شدند.

ايالات
متحده آمريکا در کشورهاي خاورميانه به دنبال تسلط به ذخاير نفتي و گازي آن است تا بتواند در رقابت هاي همه جانبه جهاني خود در پيش قرار گيرد لذا براي سبقت اقتصادي و صنعتي، اين ابر قدرت نياز به ذخاير تخميم زده شده نفتي ايران براي 93 سال آينده و ذخاير گاز ايران براي 310 سال آينده دارد .با تسلط مطلق به اين ذخاير است که امپرياليسم ها مي کوشند کشور ما را همچنان در 150 سال گذشته در تقسيم کار جهاني به کشورتنها توليد کننده مواد خام و از صد سال اخير به توليد کننده نفت در جايگاه هميشگي وابستگي و اسارت در اقتصاد يک پايه اي از نفت نگاه دارند.سياست استعماري غرب در مسير مانع شدن ميهن ما از توليدات صنعتي وايجاد محيط کار و اشتغال است. از اين رو حکومت اسلامي صنايع توليدي کشورمان را تخريب و بالاخره به نفع توليدات خارجي و واردات آزاد هر نوع کالا به بازارهاي ايران موءسسات توليدي ايران را به ورشکستگي کشيده است .ايران تنها زماني ميتواند از زنجير اسارت استعمار جهاني رهائي پيدا کند که خود توليد کننده هر فرآورده صنعتي باشد.ولي حکومت هاي وابسته به استعمار جهاني مثل رژيم اسلامي مانع چنين تحول در ايران گرديده اند.تنها منبع در آمد ايران از نفت است و رژيم فاسد اسلامي وابستگي کشورمان را به فروش اين ماده انرژيزا بيشتر کرده است واز اين روست که تنفس گاه حياتي رژيم کنوني بخاطر اين وابستگي به صدور اين مايه گره خورده است.
در پيروي سياست هاي امپرياليستي است که همچنان

ذخاير ديگر
کشورها عراق و عربستان سعودي و شيخ نشين هاي ناحيه خليج فارس در حال حاضر تحت کنترل انحصارات نفتي آمريکا است.
هرچند که رژيم اسلامي خود دست پروده سياست خارجي
ايالات متحده آمريکا است ولي اين رژيم خطر بزرگي براي حيات کشور اسرائيل در منطقه خاورميانه به حساب مي آيد و بار ها سردمداران جنگ افروز حکومت اسلامي اسرائيل را تحديد به نابودي کرده اند.لذا جاي تعجب نيست که لجام گسيختگي حکومتي ارتجاعي و جنايتکار که خود را ميخواهد با بمب اتمي مجهز کند با مخالفت و مقابله اسرائيل و امريکا مواجه مي گردد.
حال بعد از سال ها مذاکره مابين نمايندگان رژيم اسلا مي و
اتحاديه اروپا و ايالات متحده آمريکا بر سر توقف توليد اورانيوم غني شده در ايران با هدف ساختن بمب اتمي ، باشکست روبرو گرديده و ، پرونده ايران به شوراي امنيت براي تحريم اقتصادي و تصويب آن فرستا ده خواهد شد.
همزمان ايالات متحده آمريکا با
فرستادن 2 ناو هواپيمابر به منطقه خليج فارس مي کوشد رژيم را مجبور به تمکين از خواستهاي کشورهاي غربي کند.اين به آن مفهوم است که ايران را هم تحديد به تحريم اقتصادي و همزمان تحديد به حمله نظامي مي کنند.
تحريم اقتصادي عليه عراق از سال
1990 تاحمله آمريکا در5 سال قبل براي اين کشور فاجعه آور بود .قربانيان اين تحريم اغلب کودکان عراق بودند.حمله نظامي آمريکا و متحدينش به عراق نتايجش از بين رفتن نظام اداري ، اقتصادي ، بهداشت و ديگر نهاد هائي بود که براي سيستم ديواني آن نياز به قرن ها تجربه و پروسيه ساختاري بود.فراموش نبايد کرد که با تهاجم نظامي آمريکا و متفقينش نهادهاي فرهنگي و موزه هاي اين کشور زير نظر ارتش آمريکا غارت شد.
بزرگترين آسيبي که جنگ به عراق وارد آورد عدم ثبات و نا امني و کشتار حداقل
70 نفر در روز به دست تروريست هاي
اسلامي است . جنگ هاي قومي و مذهبي در ميان
عراقي ها کشتار متقابل از هم بر فضاي عراق حکومت مي کند. نه دولت کنوني عراق و نه امريکا و متحدينش نميتوانند ثبات و امنيت را در اين کشور تأمين کنند.
از اين
روست که جنگ آمريکا با ايران ميتواند سر نوشت کشور ما ايران را عراقيزه کند.و در اين حالت است که استقلال کشورمان و جنگ هاي داخلي و قومي که خواست آمريکا هست در ايران ميتواند دامنه دار شود.

براي پيشگيري از جنگ و تحريم اقتصادي بنظر ما
مردم ايران يک راه بيش ندارند و آن براندازي يک پارچه حکومت اسلامي و استقرار حکومتي ائتلافي از نيروهاي سکولاراز تمامي نيروهاي سياسي ايران است .با چنين گامي مهم است که مردم ايران از چنگال جنايتکاران اسلامي که در اريکه قدرت قرار گرفته اند رهائي پيدا خواهند کرد .
رفقاي گرامي
!
حزب شما ميتواند به سهم خود در اين
مسير و در جهت براندازي رژيم گام هاي استوار
بر دارد
.
از اين رو اميدواريم که
کنگره شما بتواند در مسير صلح در ايران و منطقه خاورميانه گام بر داشته و براي اين مهم در براندازي رژيم جنايتکار اسلامي تصميماتي اتخاذ نمايد که مؤثر واقع آيد.
براي کنگره شما آرزوي موفقيت داريم
.


حزب سوسيال دمکرات
ايران
21.10.2006
کلن آلمان

www.spiran.com

webmaster@spiran.com

info@spiran.com