تشکیلات آلمان حزب حکمتیست - خط رسمی

 

گزارش تجمع اعتراضی در آلمان مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت

امروز چهارشنبه 20 نوامبر در فرانکفورت آلمان  تجمعی در همبستگی و حمایت از اعتراضات برحق مردم ایران و در محکومیت جنایات حکومت ننگین جمهوری اسلامی برگزار شد.

 طبق برنامه تجمع مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی با حضور کمونیست ها و آزادیخواهان با شعارهای اعتراضی در حمایت از مردم معترض ایران و شعارهایی در افشای چهره کریه جمهوری اسلامی به زبان آلمانی و فارسی و همچنین دادخواهی علیه جنایات و کشتار مردم معترض علیه سردمداران و جانیان  رژیم اسلامی سرداده شد.

این تجمع وسیع اعتراضی همزمان با برخی دیگر از شهرهای آلمان برگزارشد  که کانالهای تلویزیونی آلمانی از جمله ZDF به بازتاب گوشه های از اعتراضات و وضعیت وخیم جامعه ایران پرداختند.

مزدبگیران و نماینده گان و مهره های دیکتاتوری ایران که داخل کنسولگری بودند از هراس و بیم ازدحام معترضین دست به دامان پلیس آلمان برای حفاظت از وضعیت شان شدند.

برخی شعارها که در مراسم از جانب افراد و جریانات و احزاب سیاسی سرداده شد به شرح زیر بودند:

"جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته نابود باید گردد. "  "جمهوری اسلامی مرگ ات فرا رسیده." "مرگ بر جمهوری اسلامی."  "بنزین همه اش بهانه است کل نظام نشانه است." "کارگر، دانشجو، معلم اتحاد اتحاد." "کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد. " "توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه. " "جمهوری اسلامی، جمهوری فقر و جهل نابود باید گردد. " "نه شاه نه شیخ نه سردار، نابود باد ستمکار. " ترور، شکنجه، زندان نابود باید گردد. " حکومت ضد زن نمی خوایم نمی خوایم. " "تاحق خود نگیریم از پا نمی نشینیم. " "نان کار آزادی، حکومت شورائی. " " weg weg weg Molla muss weg " "Nieder mit der Islamischen Republik"

"Nieder mit der Islamischen Terror Regimen in Iran"

در ادامه  پلیس آلمان به وسیله نیروهای گارد و ماشینها ازهجوم سیل معترضان خشمگین به سوی ورودی کنسولگری  جمهوری اسلامی جلوگیری و ایجاد سد کردند و معترضان را دعوت به ماندن در لاین مشخص شده کردند.

تشکیلات آلمان حزب حکمتیست (خط رسمی) بعنوان یکی از فراخوان دهندگان این تجمع، در ادامه تلاشهای مستمر خود برای رساندن صدای کارگران، زنان، دانشجویان و مردم محروم و معترض ایران به گوش جامعه آلمان و جهان و زیر اهرم فشار قرار دادن نهادها و ارگانهای و دفاتر جمهوری اسلامی برای حمایت تام و کمال از اعتراضات محرومان و همطبقه ای هایش در ایران، تا آزادی تمامی کارگران و زندانیان سیاسی و آزادی خواه و مترقی و برابری خواه به تعرض و برگزاری تجمعات حمایتی و در تنگنا قرار دادن عناصر حکومت هار و افسارگسیخته جمهوری اسلامی ادامه داده و خواهد داد.

در انتهای مراسم نمایندگان احزاب و جریانات سیاسی حاضر در این تجمع اعتراضی با خبرنگار و تلویزیون های حاضر در خیابان به مصاحبه در این مورد پرداختند که رفیق محمد راستی از اعضای کمیته مرکزی حزب حکمتیست - خط رسمی  و شراره رضائی مدیر مسئول نشریه رهائی زن نیز با تلویزیون انترناشیونال مصاحبه کردند.

مهران رمضانی گیوی

تشکیلات آلمان حزب حکمتیست - خط رسمی

20 نوامبر 2019

 

برای دیدن عکسها در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید.