این پیروزی را باید گرامی داشت

به مناسبت آزادی اسرای هفت تپه

تلاش خستگی ناپذیر و اعتراضات کارگران هفت تپه، مقاومت و استواری زندانیان در زندان های جمهوری اسلامی، هم پیمانی وسیع کارگران، دانشجویان، معلمان، بازنشستگان در ایران و حمایت نیروهای مترقی  و اتحادیه ها و تشکل های کارگری در گوشه و کنار دنیا، در زندان های جمهوری اسلامی را شکست و در عرض چند روز اسماعیل بخشی، دستگیرشدگان هفت تپه و بازداشت شدگان اول ماه مه و آذرآب را آزاد کرد.

اینکه هنوز تعدادی دیگر از عزیزان جامعه در زندان های جمهوری اسلامی در بازداشتند، اینکه این آزاد شدن ها "موقت" اعلام شده اند، هیچکدام ذره ای از قدرت جنبشی که به توان خود یکی از مستبدترین حکومتها، حکومت زندان و شکنجه و اعدام را مجبور به عقب نشینی کرده است، کم نمی کند. این پیروزی، قدمی جدی در مقابله با جمهوری اسلامی است. آزادی این عزیزان گوشه ای از توان جنبشی است که مصمم به دستیابی به آزادی و برابری است.

ما این پیروزی را به کارگران هفت تپه، به اسماعیل بخشی، تمامی آزاد شدگان از زندان های جمهوری اسلامی، خانواده ها و یارانشان و به تمامی مردم ازادیخواه در ایران و خارج از کشور تبریک می گوییم.  

ما، همه مردم آزادیخواه، تمام کسانیکه در ایندوره برای آزادی این عزیزان تلاش کردند را دعوت میکنیم تا در کنار کارگران، معلمان، دانشجویان و زنان و مردان آزدیخواه، در کنار خانواده این عزیزان، آزادی زندانیان طبقه کارگر را جشن گرفته و برای پیشروی های بیشتر و بسته شدن پرونده آنها و آزادی همه زندانیان سیاسی پیمانی مجدد ببندیم.

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست (خط رسمی) بزودی برنامه های خود در کشورهای مختلف را به اطلاع همگان خواهد رساند.

 

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری- حکمتیست (خط رسمی)

۳۰ اکتبر ۲۰۱۹