مردم حق دارند!

 

به مردمی که از فقر و فلاکت و گرانی و خفقان جانشان به لبشان رسیده، به زنان و مردانی که برای رفاه و آزادی به خیابانها آمده‌اند، به کارگرانی که فریاد میزنند "بیعرضه ها کنار بروید" میگویند اراذل و اوباش، میگویند اموال عمومی را تخریب میکنند، میگویند اشرار و اغتشاشگر! میگویند امنیت جامعه را به خطر انداخته اند!

شرور، اوباش، غارتگر اموال مردم، تروریست، جانی، مسبب نا امنی و فقر و خشونت و توحش در ایران، حاکمیتی است که حقوق کارگر، معلم، بازنشسته را به جیب میزند، نظامی است که به استثمار و بردگی کارگر متکی است، حاکمیتی است که بدون سرکوب و اعدام و ترور و قتل، بدون اوباش بسیجی و لباس شخصی ها و ارتش و سپاه و زندان حتی یکروز هم دوام نمی‌آورد!

هیچ چیز به حق تر از اعتراض علیه فقر و استبداد و تلاش و مبارزه برای آزادی و رفاه و رهایی از دیکتاتوری نیست. هیچ چیز محق ‌تر از نفرت از هر چیزی که با حاکمیت سیاه جمهوری اسلامی تداعی میشود، نیست.

مردم حق دارند به هر نهاد و شخصی که نماینده و سمبل حکومت سیاه اسلامی است حمله کنند و آنرا به آتش بکشند. از سمبلهای حاکمیت مذهبی مانند دفتر امام جمعه ها و حوضه های علمیه گرفته تا بانکها و موسسات مالی که نماینده تحمیل فقر و فلاکت و فساد مالی اند، تا مراکز نیروهای سرکوبگر! 

مردم حق دارند هر محله و بخشی از شهر را که به کنترل خود در آوردند، در آن اعمال اراده کنند، امنیت آنرا تامین کنند، قوانین انقلابی خود را حاکم کنند و مزه شیرین آزادی و امنیت بدست آمده به قدرت خود را بچشند!

مردم برای پایان دادن به بساط این جانیان، این اشرار و اراذل و اوباش و تروریستها به میدان آمده‌اند و دیر نیست روزی که سراغ بالاترین نهادها و بالاترین مسئولین نظام بروند و تک تک شان را به جرم جنایت علیه بشریت به محاکمه بکشند!

 

زنده باد آزادی و برابری

مرگ بر جمهوری اسلامی

حزب حکمتیست ( خط رسمی)

۱۹ نوامبر ٢٠١٩