دفتر کردستان حزب حکمتیست – خط رسمی

 

 

 

کشتن کولبران قتل عمد است!

 

کشتار کولبران در منطقه پیرانشهر از زنجیره قتل هایی است که نیروهای مسلح رژیم  تا کنون آشکارا انجام داده و می دهند.

کشتن انسان هایی که بار سنگین و کمرشکنی برکول "دوش" دارند، قتل عمد است. این  انسان ها نه مسلح اند، نه مثل سرداران و وزرا و وکلا و تجار، دزد و محتکر و قاچاقچی! کشتن انسانهایی که برای نان سفره بچه هایشان راه سخت و طولانی و بار کمرشکن بردوش دارند، جنایت علیه بشریت است.

این رژیم نان سفره مردم را گرو  گرفته و آشکارا و بدون شرم، جانشان را هم می گیرد. کشتن کولبر نشان قدرت رژیم نیست. نشان استیصال و وقاحت و دشمنی و کینه توزی طبقه ای حاکم و ذلیل در مقابل خشم و نفرت و عصیان ده ها میلیون کارگر و زحمتکش است. این انتقام است. انتقامی زبونانه و کشتار انسانهایی بدون دفاع و اسیر زندگی فلاکتبار که با  گرسنگی و مرگ دست و پنجه نرم می کنند.

این جنایات را نباید نادیده گرفت. برای هر انسان کارگر و زحمتکش و زن و مرد وجوان این کشتار بیرحمانه و انتقام بیشرمانه، تعرضی ضد انسانی علیه حرمت و کرامت و شخصیت همه ی انسان ها است. کسانی که بیدفاع و خسته و گرسنه در خون می غلطند ، عین کشتار انسانیت است. این قتل عمد و جنایت علیه بشریت است.

نه تنها کارگران و زحمتکشان کردستان بلکه کل طبقه کارگر ایران و همه ی انسانهای شرافتمند و انساندوست باید در مقابل این کشتار عامدانه و از فرط استیصال دشمنان مردم فریادشان را بلند کنند. در مقابل این جنایات خیابان ها زیر پای کارگران و زحمتکشان به لرزه در بیاید. تجمع بزرگ در مقابل مراکز دولتی در هر شهر توسط مردم آزادیخواه از زن و مرد و جوان و پیر باید استانداران و فرمانداران و دستگاه های مجرم را به محاکمه بکشانند. قاتلین این جنایت باید به مردم معرفی شده و در دادگاه های علنی محاکمه و مجازات شوند. خانواده های این کارگران باید مورد حمایت صمیمانه و انساندوستانه و همبستگی طبقاتی کارگران و زحمتکشان قرار گیرند.
 

کارگران! مردم

قتل عمد جنایتکاران را  با تعرض و اعتراض و تجمعات خود پاسخ دهید! نفس کولبری خود جنایتی است که  حاکمان سرمایه به بخشی از کارگران محروم و گرسنه تحمیل کرده است. پناه بردن به کولبری برای تامین نان شب گرسنگان این خانواده ها جرمی است که رژیم سرمایه داران نسبت به کارگران و زحمتکان مرتکب می شوند.

جنایت و قتل عمد و تعرض به انسانیت و حرمت و زندگی و جان ومال همسرنوشتانمان، از شما جواب قاطع و جسورانه می طلبد. سکوت نکنید! آه و ناله  هم نشان همدردی نیست! بغضهایتان را در گلو خفه نکنید. بغض تان را به فریاد و تجمع و اعتراض دستجمعی تبدیل کنید!

 

ننگ بر حاکمان زبون سرمایه و تفنگدارانشان

دفتر کردستان حزب حکمتیست – خط رسمی

۹ خرداد ۹٨ (۳۰ مه ۲۰۱۹)