کارگران دستگیر شده، زندان جمهوری اسلامی را ترک کردند!

پیروز باد آزادی نمایندگان کارگران هفت تپه و حامیانشان

علیرغم تلاشهای بی وقفه جمهوری اسلامی و پرونده سازی برای کارگران نیشکر هفت تپه و روزنامه نگاران و فعالین حامی جنبش کارگری، با تلاش مستمر کارگران هفت تپه، کارگران و آزدایخواهان در ایران و جهان، پوزه جمهوری اسلامی به خاک مالیده و مجبور به آزادی دستگیر شدگان شد.

پیروزی کارگران هفت تپه و ایستادگی آنها در دفاع از حقوق حقه خود، دفاع از رهبران دلسوز خود، پیگیری و تسلیم نشدن در مقابل فشارهای جمهوری اسلامی، تصرف سنگری مهم برای طبقه کارگر در مقابل بورژوازی ایران و حکومت  هار و مستبد آن است. این پیروزی همزمان نور امیدی برای جنبش کارگری در منطقه و خصوصا در عراق و کردستان عراق است.

حزب کمونیست کارگری کردستان، این پیروزی را به طبقه کارگر در ایران، به کارگران هفت تپه و همه حامیان جنبش کارگری در ایران و منطقه تبریک میگوید. ما همزمان این پیروزی را به زندانیان هفت تپه و خانواده و بستگان آنها تبریک میگویم و خود را در شادی آنها و باز گشت به آغوش گرم عزیزانشان شریک میدانیم. ما ایستادگی و مقاومت جسورانه همه رهبران و مدافعان زندانی شده کارگران هفت تپه را ارج میگذاریم. آنها با مقاومت و مقابله جسورانه خود زندانهای جمهوری اسلامی را نیز به میدان مبازره ای با شکوه تبدیل و پیروزمند از زندان آزاد شدند.

حزب کمونیست کارگری کردستان

٣٠ اکتبر ٢٠١٩