دفتر کردستان حزب حکمتیست- خط رسمی

 

 

حمله جمهوری اسلامی به اپوزیسیون محکوم است

 

امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه ( ۱۰ ژوئیه) مقرات حزب دمکرات کردستان ایران و حزب دمکرات کردستان در سیدکان و آلانه در ناحیه چومان کردستان عراق توسط توپخانه سپاه پاسداران مورد حمله قرار گرفت. بنا به خبر در این گلوله باران  دو تن از اهالی منطقه جان باخته اند. 

حمله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به اپوزیسیون بهر بهانه ای یک اقدام جنایتکارانه برای تضعیف روحیه مردم و ابراز قدرت در مقابل مخالفین خود است. باید با تمام قدرت در مقابل این قلدری ایستاد.

این اقدام رژیم بعلاوه  هشداری به احزاب اپوزیسیون است که امنیت نیروهای خود را تامین و تضمین کنند. هر گونه توهم به رژیم و باز نگه داشتن گارد در مقابل حملات نظامی اش، موجب خسارت جانی بیشتری خواهد شد.

حضور نیروهای قدس وابسته به سپاه پاسداران در کردستان عراق با همکاری و همراهی اتحادیه میهنی کردستان عراق، خطرات امنیتی  برای احزاب اپوزیسیون مستقردر خاک کردستان عراق را چند برابر کرده است.

دفتر کردستان حزب حکمتیست خط رسمی، حملات جمهوری اسلامی به اپوزیسیون را عملی تروریستی و جنایتکارانه می داند و آن را به شدت محکوم می کند. ما از احزاب اپوزیسیون رژیم در کردستان می خواهیم که برای حفظ امنیت نیروهای خود، این هشدارهارا جدی گرفته و از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند.

 

دفتر کردستان حزب حکمتیست- خط رسمی

۱۹ تیرماه ۹٨ (۱۰ ژوئیه ۲۰۱۹