حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)

 

 

از گماشتگی خانه کارگر تا پروکاسیون علیه فعالین کارگری

 

 رضا رخشان دور جدیدی از پروکاسیون علیه فعالین کارگری را براه انداخته است و با منتسب کردن آنها و هر مخالف سیاسی خود به احزاب سرنگونی طلب در خارج کشور عملا در کنار وزارت اطلاعات به پرونده سازی علیه آنان پرداخته است.

 تقابل رضا رخشان با اعتراضات طبقه کارگر در دوره اخیر  و در دل اعتصابات و اعتراضات نیشکر هفت تپه، از طرفداری از خانه کارگر و شورای اسلامی و تبدیل شدن به بلندگوی علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، تا تبرئه سازمان زندان ها در شکنجه اسماعیل بخشی، اعلام بیگناهی بازجوها و زندان بانان وی، همه و همه موقعیت او را نه فقط در هفت تپه که در جدال طبقاتی امروز نشان میدهد. رضا رخشان اما با پرونده سازی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی و منتسب کردن آنان به احزاب سرنگونی طلب در خارج از کشور، وارد فازی جدید و مرحله هشدار دهنده و خطرناکی شده است. این دیگر اختلاف سیاسی نیست! این دیگر فحاشی و لجن پراکنی های معمول رضا رخشان علیه مخالفین سیاسی خود نیست! این عبور از خط قرمزی است که طبقه کارگر باید به آن یک ایست محکم بدهد. 

 جنبش کارگری و کارگران هفت تپه در عمل پاسخ های لازم به فعالیت های رضا رخشان در دفاع از خانه کارگر و شورای اسلامی را داده اند و در مقابل این پروکاسیون نیز خواهند ایستاد و از فعالین و رفقای خود در مقابل چنین پرونده سازی هایی مانند مردمک چشم حفاظت کرده و پروکاتورها را منزوی خواهند کرد.


حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)

۱۴ دیماه   ۱۳۹۷
۴
ژانویه  
۲۰۱۹