زنده باد هفت تپه که اسیران خود را آزاد کرد!

حزب حکمتیست خط رسمی آزادی زندانیان هفت تپه را به شما کارگران نیشکر هفت تپه، به خانواده ها، حامیان دلسوز، کل طبقه کارگر ایران و خود زندانیان آزاد شده تبریک میگوید. هر چند هنوز اسماعیل بخشی، عسل محمدی و ندا ناجی در زندانند!

رفقای هفت تپه!

مبارزه و مقاومت و مطالبه برحق شما برای آزادی رفقای اسیر به ثمر رسید. شما به حق گفتید و مدعی شدید "اسماعیل را گرفتند، ما هم بخشی هستیم". همه شما بخشی هستید. خود شما بهتر از هر کس میدانید که این شعار به شیوه های مختلف در دانشگاهها و تجمعات اعتراضی توده زحمتکشان مکررا تکرار شد. خواست آزادی کارگران زندانی و حامیان شان در نشریه گام، در طول ماههای گذشته به حق به توده ای ترین مطالبه توده های ستمدیده و استثمار شده در سراسر کشور تبدیل شد. نه فقط این، بلکه تشکل ها و سازمان ها و اتحادیه های مختلف کارگری در سطح بین المللی، حامی دلسوز آزادی اسرای شما بودند. در این مدت، در خارج و داخل کشور، یک حلقه حمایتی وسیع به دور مطالبه شما شکل گرفت. به علاوه مقاومت اسرای سربلند در زندان و تلاشهای پیگیر خانواده های شان که این مدت صدای عزیزان شان بودند، همه و همه نیروی عظیم این آزادی شیرین بودند.

اما جمهوری اسلامی و دستگاه شکنجه بیخود می پندارد که این آزادی موقت است. پرونده های رفقای اسیر باید بطور کلی مختومه اعلام شود. نه فقط این بلکه بقیه کارگران و فعالینی که به بهانه اول می به اسارت گرفته شده اند، باید بیدرنگ آزاد شوند. اصلا هیچ زندانی سیاسی نباید یک روز در زندان بماند. این خواست برحق تمام طبقه کارگر و مردم ایران است.

زنده باد هفت تپه!

هفت تپه بقیه مطالباتش روی میز است!

تمام زندانیان سیاسی آزاد باید گردند!

حزب کمونیست کارگری- حکمتیست (خط رسمی)

۴ آبان ۱۳۹۸- ۲۶ اکتبر ۲۰۱۹