تشکیلات لندن حزب حکمتیست (خط رسمی)

 

 


گزارش تجمع اعتراضی لندن برای آزادی کارگران و زندانیان سیاسی!

 

 

روز چهارشنبه ۲۶ ماه ژوئن به فراخوان تشکیلات لندن حزب حکمتیست - خط رسمی و "کمپین برای دفاع از زندانیان سیاسی" و کارزار شاهرخ زمانی تجمعی در اعتراض به تداوم بازداشت اسماعیل بخشی، سپیده قلیان، اعضای نشریه گام (امیر حسین محمدی فرد، ساناز اللهیاری، امیر امیر قلی)، فعالین کارگری تجمع روز جهانی کارگر در ایران و سایر زندانیان سیاسی در لندن مقابل سفارت جمهوری اسلامی برگزار گردید.

شرکت کنندگان با شعارهای خود علیه سرکوب کارگران و خواست آزادی کارگران زندانی و همچنین بنرهایی که حاوی این شعارهها بود توجه عابرین را به خود جلب کردند.

تعدادی از معترضین با علاقمندان در مورد اوضاع ایران، وضعیت طبقه کارگر در ایران و اعتراضات کارگری و دستگیری های وسیع و وضعیت زندانیان و کارگران زندانی، فعالین هفت تپه که بیش از شش ماهه بدون دادگاهی در زندان بسر میبرند گفتگو میکردند.

در این تجمع ضمن اعتراض به ادامه بازداشت های فعالین هفت تپه و شرکت کنندگان در روز جهانی کارگر، معترضان خواستار آزادی بی قید و شرط تمامی کارگران بازداشتی و همچنین فعالین عرضه های زنان، معلمان، دانشجویان، کودکان، محیط زیست و سایر زندانیان سیاسی شدند.

در پایان، تجمع کنندگان ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت کارگران و فعالین بازداشتی هفت تپه و نشریه گام و همچنین سایر کارگران و زندانیان سیاسی اعلام کردند که تجمعات اعتراضی و نامه نگاری و ملاقات با اتحادیه های کارگری، جلب حمایتهای بیشتر از مبارزه کارگران و مردم محروم و تلاش برای آزادی زندانیان سیاسی را ادامه خواهند داد.

تشکیلات لندن حزب حکمتیست (خط رسمی) در ادامه تلاشهای مستمر خود برای رساندن صدای اعتراض طبقه کارگر و مردم محروم به گوش مردم، از "کمپین دفاع از بازداشتی های هفت تپه و زندانیان ترقیخواه" که اخیرا در ایران توسط فعالین کارگری تشکیل شده حمایت میکند و این تجمع را مشخصا در حمایت از این کمپین برگزار کرد.

ما ضمن قدردانی از همه شرکت کنندگان در این تجمع، همه ایرانیان آزادیخواه، حامیان کارگران و زندانیان سیاسی را به حضور فعال در این اعتراضات، در جلب حمایت از مبارزه مردم در ایران برای آزادی و رفاه، فشار به جمهوری اسلامی برای آزادی زندانیان سیاسی دعوت میکند.



تشکیلات لندن حزب حکمتیست (خط رسمی)

۲۶ ژوئن ۲۰۱۹

 
 

 گزارش تصویری

در فیس بوک - در یوتیوب

 

برای بزرگنمایی بر روی عکس ها کلیک کنید.