”عوام“ي که خواب ”خواص“ را آشفته کرده است   

در حاشيه اظهارات حسين شريعتمداري در مورد اسماعيل بخشي


 

ثريا شهابي


حسین
شریتعمداری٬ از رسوبات عفونی بازمانده دوران هالوکاست اسلامی دهه شصت٬  سرانجام  در عکس العمل به فشار مبارزاتی کارگران هفت تپه و در راس آنها اسماعیل بخشی٬ به صدا درآمده است.

او صدایی متفاوت از گوشه ای ازحاکمیت٬ به بیرون متصاعد کرده است٬ اما این بار نه از کرسیدوران طلایی گذشته٬  که ازچاه ظلمت امروز حاکمیت و ایرانپسا هفت تپه”! صدایی که بیش تر از آنکه در مورد هفت تپه و اسماعیل بخشی باشد٬ در مورد خودشان٬  سران نظام و ارگانها و مقامات٬ از بالا ترین تا  پایین شان است.

او میگوید که) :خط تاکید ها از نویسنده)

داستان دروغین شکنجه اسماعیل بخشی یکی از افراد بازداشتی …  به خبر برجسته روزنامههای زنجیرهای و سایتها و شبکههای مجازی و رسانههای بیرونی تبدیل شد! این حجم انبوه از پوشش خبری به ادعای یک بازداشتی تا آنجا پیش رفت که رئیسجمهور دستور رسیدگی صادر کرد! رئیسقوه قضائیه اعلام کرد در صورت صحت این ادعا با متخلف برخورد میشود! فراکسیون امید از مسئولان وزارت اطلاعات خواست برای بررسی این ادعا به مجلس بیایند! رئیسمجلس با بررسی ادعای شکنجه اسماعیل بخشی در کمیسیون امنیت ملی موافقت کرد! و... در فاصلهای کوتاه تمامی دستگاهها و مقامات عالیرتبه نظام برای رسیدگی به این ادعا صف کشیدند و با شمشیرهای آخته به وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- تاختند! چرا؟! حسین شریعتمداری در مطلبکاسه ی که زیر این نیم کاسه بود! كيهان.

شریتعمداری٬ این بازمانده گردن کلفتدوران طلایی امام در ادامه ابراز وجودش٬  انگشت اتهام و توبیخ به طرف همه مقامات و ارگانهای حاکمیت که زیر فشار کیس هفت تپه و بخشی٬   “کمر خم کرده اند٬ دراز میکند و از آنها طلب و گداییشجاعت و حفظ سنگراخلاقیات اسلامی آن دوران را میکند.

او که سعی میکند با برچسب هایی چونیکی از بازداشتی ها٬یک ادعا ابعاد واقعیت تاریخی که خوب شان را آشفته کرده است را بپوشاند٬ سعی میکند که جایگاه مقامات یکی از سیاه ترین و مخوف ترین حکومت های قرن را بیادشان بیاورد که چگونه در مقابل اینعوام کمر خم کرده اند!

برای کسانی که هنوز جایگاه و نقش طبقه کارگر درایران پساهفت تپه را انکار میکنند٬ اعتراف به جایگاه طبقه کارگر و رهبران کارگری در شکل دادن به امروز و فردای ایران٬ آنهم از جانب دشمنان طبقاتی شان در قدرت٬ از این صریحتر!

شریعتمداری دورانطلایی امام٬ امامی که با کتابطلایی حل المسايل٬ تعیین مقررات اسلامی دخول و خروج بهمبال با پای چپ یا راست٬ در زیر بغل٬ برای سرکوب طبقه کارگر به مقامراحل” ی رسید! کسی که توانست یک هالوکاست عظیم اسلامی از خود برجای گذارد! را بیادشان می آورد! تلاش میکند که به آنها اعتماد به نفس بدهد که هنوز میتوان در باد گذشتهمخوف وسیاه اختناق کامل اسلامی خوابید و پارس کرد آنهم در روزهایی که بسیاری از همقطاران اش٬ چون زیبا کلام ها و گنجی ها و نوری زاد ها و خاتمی ها و٬ سنگرهای ایدیولوژیک اسلامی را یکی پس از دیگری تخلیه کرده و برای بقا٬ ژست روزنامه نگار و ‌”پژوهش گر ودگراندیش٬  استاد دانشگاه و شاعر و نویسنده و کتابخوان و صاحب موسسهفرهنگی گرفته اند! در این شرایط میخواهد بار دیگر ورق گذشته را امتحان کند٬ نه رو به محکومین٬ که رو به خودشان برایتشجیع و حفظ روحیه خودشان!

حسین شریتعمداری تلاش میکند اعتماد به نفس از دست رفته را کمی باز گرداند. او٬ و همقطاران شان در وزارت اطلاعات و کرسی های قدرت٬ باید دعا کنند بلکهسربازان گمنام امام زمان٬ به کمک میلیتاریسم در خاورمیانه و بازی های قدرت های جهانی با کیس ایران و مهندسی جنگ و تخریب و قوم پرستی و ..  به کمک شان بیایند! فعلا اینٖسربازان گمنام امام زمان٬ در اجاره دستجاتباثبات تر وماندنی تری جنایتکاران در باطلاق خاورمیانه شمشیر میزنند! شانس حسین شریتعمداری و دوستان شان در قدرت برای اجاره کردن اینسربازان زیاد نیست. این شانس را طبقه کارگر ایران برایشان کم کرده است٬ به شهادت اعترافات خود شریعتمداری.

 این تازه آغاز آشفته شدن تاریخی خواب سرتاپای نظام شان است٬ این بار اما به حکم طبقه کارگر ایران!

    

۱۴ ژانویه  ۲۰۱۹