روز جهانی کارگر

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست - خط رسمی

 

امسال، تشکیلات خارج از کشور حزب حکمتیست (خط رسمی)، پا به پا، همسو و هم جهت با طبقه کارگر ایران، برنامه های وسیع و متنوعی در کشورهای انگلستان، سوئد، آلمان و بلژیک، برگزار کرد و  کیفرخواست های طبقه کارگر جهانی علیه نظام ضدانسانی کاپیتالیستی و ادعانامه های چهار دهه طبقه کارگر ایران را، بار دیگر اعلام کرد.

این برنامه ها اساسا همراه و مشترکا با اتحادیه های کارگری، احزاب و سازمان های چپ و کارگری لندن، گوتنبورگ، کلن، اشتوتگارت و بروکسل سازماندهی و موفق برگزار شد.

در این برنامه ها، کادرها،اعضا، فعالین،  و دوستدران حزب،  تلاش کردند بعنوان سخنگویان طبقه کارگر ایران، طبقه ای که حق برخوردای از آزادی تشکل و آزادی بیان و اعتراض، ندارد و تحت فشار خورد کننده اقتصادی است، ظاهر شوند و جمعیت وسیعی را متوجه وضع طبقه کارگر در ایران کنند.

رفقای حزب تلاش کردند موقعیت امروز طبقه کارگر ایران را،  که  در جدال با بورژوازی و نماینده اش در حاکمیت، کمترین نشانی از سازش و عقب نشینی از مطالبات برحق انسانی اش نیست   را هرچه بیشتر در چشم و وجدان شهروندان برجسته کنند.

در این برنامه ها دفاع از مبارزات جاری طبقه کارگر در ایران، دفاع از دستگیر شدگان مبارزات کارگری،  و جلب حمایت بین المللی از طبقه کارگر در سراسر جهان، بخصوص حمایت از  بی حقوق ترین بخش های طبقه کارگر جهانی،  محور پیمان های مشترکی بود که در میان شرکت کنندگان بسته می شد.

تشکیلات خارج از کشور حزب حکمتیست (خط رسمی)، ضمن گرامی داشت تلاش وسیع و بی نظیر طبقه کارگر ایران در برگزاری مراسم روز جهانی کارگر، ضمن خسته نباشید به فعالین، سازماندهندگان و برگزار کنندگان این برنامه ها در ایران، به کادر های حزب در خارج کشور که خستگی ناپذیر تلاش کردند انعکاس صدای طبقه کارگر ایران باشند، خسته نباشید میگوید.


رفقا
!

 پیوستن و فعالیت گسترده شما، در راستای اجتماعات و  تلاش سراسری که امسال در اول مه در ایران وسیعا جریان داشت، تلاشی که تا آزادی همه دستگیر شدگان اول مه، ادامه خواهد داشت، همدلی و همراهی تان با طبقه کارگر، سازمان ها و تشکل های مستقل کارگری در ایران و  در کشورهای محل زندگی تان، قابل تقدیر است.

با آرزوی واژگونی نظام گندیده سرمایه داری و جمع شدن بساط استثمار و بردگی مزدی در ایران و در سراسر جهان!


 

زنده باد اول مه روز جهانی کارگر

زنده باد سوسیالیسم

 

دبیر تشکیلات خارج کشور حزب، امان کفا

۲ مه ۲۰۱۹