رفقای شرکت کننده در کنگره حزب کمونیست کارگری- حکمتیست (خط رسمی)

 

با سلام

 ابتدا میخواهیم به مناسبت برگزاری کنگره نهم حزب حکمتیست خط رسمی به خود و شما تبریک بگوییم. برای شما و کارهای کنگره امید موفقیت داریم. خوشحال می شدیم اگر میتوانستیم همراه شما در کنگره شرکت کرده و از نزدیک در مباحث آن شریک میشدیم. متاسفیم که به دلیل موانع خارج از اراده ما از آمادگی در سالن کنگره محرومیم.

 رفقا، تحولات اخیر بیش از همیشه ضرورت همبستگی مبارزاتی بین المللی بین کارگران عراق و ایران و منطقه و جهان را تاکید میکنند.

 دشمنان طبقه کارگر از بورژوازی قومی و طایفه ای و اسلامی، علیرغم هر اختلاف درونی، در مقابل آزادی و رفاه جامعه، در یک سنگر ایستاده اند. سوریه و عراق و یمن و... نمونه های عینی این واقعیت اند.

 در رابطه با عراق و ایران، مصائب رژیم جمهوری اسلامی فقط شامل مردم ایران نمیشود، بلکه مردم منطقه امروز مستقیما از نقش این رژیم ارتجاعی آسیب می بینند. سرنگونی این رژیم که مشغول کشت و کشتار و گسترش فساد و ضدیت با هر کار مدنی و آزادیخواهانه است، نه فقط کار مردم ایران بلکه وظیفه تمام نیروهای مترقی منطقه است. آرامش و یک زندگی بهتر در عراق و منطقه در گرو سرنگونی این رژیم است.

 به همین دلیل، کارمهم و انترناسیونالیستی و انسانی که طبقه کارگر و کمونیست هایی مانند شما در ایران در خدمت به کل جامعه بشری مشغول آنید، در هم شکستن پایه های این رژیم ارتجاعی و بنیادگذاشتن دنیایی آزاد و برابر و مرفه است؛ دنیای سوسیالیزم.

 انتظار ما از شما و کنگره تان در پیش گرفتن گام های جدی و کارساز در خدمت این هدف مبارزاتی است.

 دست تک تک تان را به گرمی می فشاریم و مجددا برای شما و کنگره تان آرزوی موفقیت میکنیم.

 

جمعی از کارگران نفت جنوب عراق

 فوریه ۲۰۱٨

 

 

لینک پیام به زبان عربی