حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)- تشکیلات لندن

 

 

 

فراخوان به ایرانیان برابری طلب و مدافع آزادی در بریتانیا

 

با نیروی بیشتری به میدان بیائیم!

 

 

 

برابری طلبان، کارگران و مدافعان آزادی!

در جریان خیزش محرومان جامعه و اعتصابات کارگری با سرکوب شدید و دستگیری چند هزار نفره معترضین روبرو بودیم. تعقیب و گریز و فشار بر روی فعالین سیاسی- اجتماعی و خانواده های آنان، به قتل رساندن چند جوان معترض بازداشتی در زندان، بلاتکلیفی فعالین کارگری و تعداد زیادی از بازداشت شدگان اخیر در زندان و ضرب و شتم کارگران اعتصابی توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی هنوز ادامه دارد.

 

با وجود این جنایات روز دوشنبه ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ مزدوران جمهوری اسلامی در خارج کشور جرات به خرج داده و تجمع چند نفره و چند دقیقه ای را مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لندن بر علیه تظاهرات های اخیر کارگران و محرومان جامعه برگزار کرده بودند.

 

اعلام این تجمع علنی نبوده و ماموران سفارت از ترس کمونیستها و آزادیخواهان ایرانی ساکن لندن در خفا به اطرافیانشان اطلاع داده بودند.

 

جمهوری اسلامی میخواهد با این حرکت رذیلانه و پر از ترس و وحشت خود، با جمع کردن تعداد انگشت شماری از مزدوران و طرفداران بیشرم خود در لندن به مردم معترضی که برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی به میدان آمده اند، بگوید در خارج کشور نیرویی است. این مضحکه استفاده تبلیغاتی رو به داخل ایران دارد. جمهوری اسلامی میداند اگر برگزاری این مضحکه را علنی میکرد با چه مقابله ای از طرف مردم آزادیخواه در لندن روبرو میشد. این نمایش فقط و فقط زبونی جمهوری اسلامی و هراس آن از ما را نشان داد.

 

ما کمونیستها و آزادیخواهان در لندن قول میدهیم هر زمان جمهوری اسلامی چنین دست به چنین تحرکاتی بزند آنرا رسوا و جمع شان را به هم بزنیم. همچنانکه بارها این کار را کرده ایم. خارج کشور جای جمهوری اسلامی و مزدورانش نیست. این را ما تضمین میکنیم.

 

حزب حکمتیست (خط رسمی) همه ایرانیان آزادیخواه و مخالف جمهوری اسلامی را به حضور قدرتمندتر در مبارزه علیه جمهوری اسلامی و توطئه های آن در خارج کشور فرامیخواند.

به امید و تلاش برای آزادی تمام زندانیان سیاسی و نابودی کامل جمهوری اسلامی!

 

تماس با دبیر تشکیلات: بختیار پیرخضری 07577952113 pirkhezrib@gmail.com

 

 

حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)- تشکیلات لندن

۱٦ ژانویه ٢۰۱٨