حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)

 

 

ماشین سركوب رژیم را متوقف كنیم!

 

موج دستگیری فعالین کارگری، فعالین اجتماعی، دانشجویان، معلمان و ..... کماکان ادامه دارد، صدها نفر در زندانهای جمهوری اسلامی با خطر شکنجه و مرگ تدریجی یا اعدام روبرو هستند.

موج دستگیری در خوزستان به بهانه حمله باندهای قومی و "دفاع از امنیت مردم" کماکان ادامه دارد. دانشجویانی که علیه پادگانی کردن دانشگاهها، بهبود وضعیت نابسامان محیط آموزشی و آزادی های سیاسی اعتراض کرده اند، معلمینی که برای بهبود زندگی خود وعلیه پولی شدن سیستم آموزشی، در دفاع از حقوق اولیه خود اعتراض کرده اند، با احکام سنگین در زندانهای جمهوری اسلامی با خطر مرگ دست و پنجه نرم میکنند. دستگیری کارگران هپکو و بالاخره دستگیری و تهدید به اعدام بیش از ۸۰ نفر از رانندگان و کامیونداران اعتصابی، فقط گوشه ای از توحش و تلاش جمهوری اسلامی برای مقابله با مردم محرومی است که برای به زیر کشیدن آن به میدان آمده اند. باید در مقابل این موج سرکوب و توحش ایستاد.

جمهوری اسلامی طی حاکمیت سیاه چهل ساله اش نشان داده است برای حفظ حاکمیت خود حاضر است دست به کشتار و اعدام مخالفین خود بزند. حمله امروز رژیم به کارگران، معلمان و دانشجویان معترض، خط و نشان کشیدن جانیانی چون جعفری آخرین دست و پا زدن حاکمیتی است که شمارش معکوس زندگی اش شروع شده است.
 

مردم آزادیخواه!

نباید به اوباش رژیم اجازه داد دست به حمله به مردم و کشتار و دستگیری و زندان آنها به هر بهانه ای بزنند. باید برای آزادی فوری و بی قید و شرط همه دستگیر شدگان، زن و مرد، پیر و جوان را در محلات، کارخانه، دانشگاه و مدارس بسیج شده و به میدان بیائیم.

تنها راه خاتمه دادن به این وضعیت به زیر كشیدن ماشین ارعاب و سركوب و ترور جمهوری اسلامی و خلع سلاح همه نیروهای سرکوبگر آن است. اینکار بدون طبقه كارگر و مردم آزادیخواهی که در شوراهای مردمی خود سازمان یافته و مهمتر بدون کارگران کمونیست متشکل در حزب کمونیستی خود برای رهبری مبارزات و اعتراض میلیونی زنان و مردان و جوانان به جان آمده از گرسنگی و فقر و تباهی و سركوب و جنایت جمهوری اسلامی، ممکن نیست. این تنها راه متوقف كردن ماشین سركوب رژیم است.

حزب كمونیست كارگری ایران حكمتیست (خط رسمی)، كمونیست ها، طبقه كارگر و مردم آزادیخواه و برابری طلب را به گشودن جبهه ای قدرتمند و متحد، در مقابل این جنایات فرا می خواند. 

 

زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری

حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)

۸ مهر ۱۳۹۷- ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸