حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست(خط رسمی)

 

 

 

دولت قوم پرست و جنایتکار اسرائیل را باید به زیر کشید!

 

 

قتل عام اخیر دولت قوم پرست اسرائیل  از مردم بیگناه و معترض فلسطین،  برجای گذاشتن حداقل  ١٦کشته و هزاران مجروح در تظاهرات اعتراضی آنها،  بار دیگر چون پتکی بر سر بشریتی که دهه ها است شاهد مظلومیت مردم فلسطین و توحش دولت قوم پرست اسرائیل است، بشریتی که هربار با این جنایات خشم و فریاد حق طلبی اش بلند شده است،  کوبید!

 ابراز نگرانی شورای امنیت و دولت های متحد و حامی اسرائیل، ابراز ناخشنودی سازمان ملل از ابعاد افسارگسیخته جنایات دولت قوم پرست اسرائیل، تنها و تنها ریاکاری، بی شرمی و وقاحت سران جهان "متمدن" را  به نمایش میگذارد. ریاکاری و بی شرمی سران جهانی را به نمایش میگذارد که همزمان با جنایات دولت قوم پرست اسرائیل و آنچه که آنها دهه ها است با مردم بی گناه فلسطین میکنند، در جدال قدرت با هم بر سر قربانی شدن این و آن جاسوس مشترک، روسی یا  آمریکایی، بریتانیایی یا کره ای و چینی، آشوبی جهانی براه میاندازند.

 انتظار از این قدرت ها که علاوه بر ریاکاری در ابراز نگرانی، در این میان کاری در مقابل افسار گسیخته دولت جنایتکار و قوم پرست اسرائیل  انجام دهند، توهمی بیش نیست.

فراخوان  رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی محمود عباس، که: "جامعه جهانی باید وارد عمل شود و از ملت ما حفاظت کند" و انتظار از سران "جامعه جهانی" که نه تنها امروز  منفعتی در احقاق حقوق مردم فلسطین ندارند که دهه ها از آن سود برده اند، تنها و تنها باز گذاشته شدن سر این زخم قدیمی بی حقوقی مردم فلسطین و رها نگاه داشتن افسار جنایات دولت قوم پرست اسرائیل  علیه حق طلبی آنها است.

 به این جنایات تنها وتنها تعرض بشریت متمدن، در اسرائیل  و در فلسطین، و در سراسر جهان، میتواند پایان دهد. در دفاع از مردم فلسطین، و برای کوتاه کردن دست تعرض دولت قوم پرست اسرائیل، باید طبقه کارگر در اسرائیل و در سراسر جهان، بشریت متمدن و آزادیخواه و عدالت طلب، به میدان بیاییند و سران حاکم بر جهان سراسر به عفونت کشیده شدن توسط آنها را، مجبور به عقب راندن دولت قوم پرست اسرائیل  کنند.

 به زیر کشیدن شدن دولت قوم پرست اسرائیل، اولین و مهم ترین قدم در احقاق حقوق مردم بی گناه و مظلوم فلسطین است.

 

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست(خط رسمی)

اول  آوریل ۲۰۱۸

۱٢ فروردین ۱۳۹٧