حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست(خط رسمی)

 

 

سرکوب مردم منسوب به "دراویش گنابادی" محکوم است

 

 

جمهوری اسلامی ایران، دستگاه سرکوب و توحش اش، مدت ها است که بخشی از مردم را به خاطر اعتقادات مذهبی ـ اسلامی متفاوت، مردم منسوب به "درآویش گنابادی" دستگیر، تبعید و اعتراضات شان را سرکوب میکند.

 هرانسان آزاده ای باید به این سرکوب ها اعتراض کند و خواهان قطع فوری دستان جمهوری اسلامی در تعرض به اعتراضات مردمی شود که به تبعید و حبس به خاطر عقیده متفاوت، اعتراض دارند. 

 منشا این سرکوب ها، بگیر و ببند ها، تحقیر ها و خشونت جمهوری اسلامی، خصلت ارتجاعی حکومت، حاکمیت مذهبی- اسلامی است که در آن داشتن عقیده متفاوت، و نه حتی مخالف،  از هرنوع، حتی عقاید اسلامی هم خانواده خود را تحمل نمی کند.

 تنها و تنها مرگ جمهوری اسلامی، کوتاه شدن دست مذهب از زندگی مردم، کوتاه شدن دست مذهب از ساختار سیاسی و اقتصادی و فرهنگی ایدیولوژیکی جامعه، آزادی بی قید و شرط عقیده و بیان و از جمله آزادی بی مذهبی و آزادی بی قید و شرط نقد همه جوانب ارتجاعی مذهب میتواند در مقابل این تعرض ها سد ببینند.

 تمام دستگیر شدگان اعتراضات اخیر، و از جمله دستگیری مردم منتسب به "دراویش گنابادی"، باید بی قید و شرط آزاد شوند.

 جمهوری اسلامی، حکومتی که دیماه امسال توسط محرومین بر تمام پیگرش از بالا ترین تا پایین ترین سطح آن مهر باطل شد، خورده است کمترین مشروعیتی نه تنها برای حاکمیت بر جامعه هشتاد میلیونی ایران ندارد که کمترین مشروعیتی برای حفظ نظم و امینت جامعه را ندارد  و خود منشا ناامنی، خشونت، فقر و تبعیض و بی حقوقی مردم است.

 

مرگ بر جمهوری اسلامی

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست(خط رسمی)

٢١ فوریه ۲۰۱۸