دفتر کردستان حزب حکمتیست- خط رسمی

 

 

در تخیلات گذشته!

 

نهادهای اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی همزمان با نشان دادن طناب های دار و تهدید اعدام در ایران، به تعقیب و بازداشت و دستگیری فعالین کارگری و مدنی کردستان، ادامه می دهند. دیروز سه شنبه و امروز تعدادی از این فعالین در سنندج  بازداشت و متعاقبا آزاد شده اند.

در شرایطی که نظام جمهوری اسلامی با بحران مرگبار اقتصادی و سیاسی و حکومتی روبرو و در گل نشسته است، در حالیکه از دی ماه ۹٦ میلیونها انسان محروم به خیابان آمده اند و طبقه کارگر یک دوره بیداری را شروع کرده و به ایجاد مجامع عمومی و شوراهای کارگری می پردازد، دستگاههای قضایی و امنیتی انگار کر و کور و در تخیلات گذشته بسر می برند.

دستگاه های سرکوب جمهوری اسلامی باید بفهمند که دیگر با فعالین منفرد و آکسیونهای محدود این فعالین طرف حساب نیستند. جنبش عظیم سرنگونی از اعماق جامعه به کف خیابان آمده است. امروز جمهوری اسلامی و پلیس مخفی و نظامیانش با تجمعات و تظاهرات های توده ای که نمونه هایش را ازخیزش دیماه تا تظاهرات توده ای اخیر مریوان و تجمعات و اعتصابات پشت سرهم کارگران دیده و می بینیم، طرف حساب هستند. تعقیب و دستگیری فعالین کارگری و مدنی نه تنها مردم را نمی ترساند و به عقب نمی نشاند، بلکه عزم و تصمیم عمومی را برای سرنگونی رژیم جزم تر می کند.

دستگیریهای دستگاه اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی، تلاش مذبوحانه ای است که تنها ترس و وحشت این نهاد را نسبت به سرنوشت سیاهی که در انتظارشان هست، نشان می دهد.  

مردم درب زندان ها را خواهند گشود. اطلاعاتی ها، بازجویان و زندانبانان جمهوری اسلامی که در کردستان شناخته شده اند در اولین گام های پیروزی مردم، محاکمه ومجازات خواهند شد. جنایتکاران اطلاعاتی و بازجوها و زندانبانان شبهایشان را با این کابوس به صبح می رسانند. نوبت ما برای دستگیری قضات و بازجویان و شکنجه گران و قاتلان فرا می رسد. بهتر است کسانی که  تاکنون در صفوف خادمان جمهوری اسلامی بر جان و مال و امنیت و حرمت مردم تاخته اند، امروز محتاط شوند و پرونده جرایمشان را سنگین تر نکنند. این تنها شانسی است که در مقابلشان قرار دارد!


دفتر کردستان حزب حکمتیست- خط رسمی

۱٤ شهریور ۹٧ (۵ سپتامبر ۲۰۱٨)