مردم مبارز سنندج!

فردا دیر است!

آزادی رامین حسین پناهی از زندان و مرگ در دست شماست!

جمهوری اسلامی مدتهاست برای این اقدام تصمیم گرفته و دنبال فرصت است. اینها تصمیم گرفته اند با اعدام فعالین سیاسی مخالف این نظام، ضرب شست شان را به مردم نه فقط در سنندج و کردستان، بلکه به مردم قیام کرده دیماه گذشته بیش از صد شهر ایران نشان دهند.  همین مسئله نه فقط موجبات نگرانی وسیع مردم شده بلکه مردمان شرافتمند و فعالین دلسوز مردم مدام حس ششم شان متوجه فرصت هایی بوده که نکند در بی خبری جامعه ناگهان این اسیر شما در دست دشمن را دار بزنند. شورش هفته گذشته زندان سنندج به دنبال شایعه اجرای اعدام رامین حسین پناهی، و اعتراض جمع قابل توجهی از مردمان شرافتمند و فعالین دلسوز مردم در مقابل زندان سنندج به دنبال احتمال اقدام جنایتکارانه حاکمان در جریان مسابقه تیم های فوتبال ایران و اسپانیا، نشانه های برجسته نگرانی مداوم مردم از عملی شدن جنایتی است که قلب همه را خونی میکند.

دو اقدام هفته گذشته و امشب مردمان شرافتمند از درون و بیرون زندان با تمام شاهکاری که به خرج داده اند، کافی نیست. کافی نیست هر وقت حس ششم خبری داد، دست به اقدامی پیشگیرانه زد. لازم است قبل از وقوع واقعه، شهر سنندج تصمیم بگیرد که برای بستن دست قاتلین فرزندان خود و تکرار اعدام پشت میله های زندان، به میدان می آید. این کار نه تنها شدنی بلکه بیش از این در توان این شماست است. تاریخ این شهر در دوران جمهوری اسلامی با مقاومت شروع شده است. اما مقاومت تا به آخر بدون تعرض قدرتمند ممکن نیست.
 

سنندجی های شرافتمند! ای مردمانی که از روز اول به اینها نه گفته اید!
اگر تمام دم و دستگاههای حقوق بشری دنیا در مقابل جمهوری اسلامی بایستد، به اندازه یک اعتراض جدی شما نزد حاکمان ایران وزن ندارد. باید متوجه بود که این قدرت شما در محل است که دست اینها را کوتاه میکند. همه شما میدانید که بعداز قیام دیماه گذشته، توازن قوای بین شما و حاکمان کاملا تغییر کرده و ورق به نفع امکان تعرض شما برگشته است.
 

عزیزان!
باید متوجه بود که تمام چهل سال گذشته یک جنگ شبانه روزی بین شما و حاکمان، بر سر مسائل متعدد زندگی، در جریان بوده است. نه فقط این رژیم بلکه هیچ دشمنی در جنگ بدون تعرض نیروی مقابل عقب نمی نشیند. نه فقط این بلکه بدون تعرض، طرف مقابل مدام طرح تعرض میریزد. سوال این است که چند دهه دیگر قرار است میدان تعرض مدام دست اینها و میدان مقاومت هم مدام دست شما باشد؟ نباید پذیرفت. باید به این سیکل پایان داد! باید و باید به این سیکل پایان داد!
 

کمونیست های شهر سنندج، سوسیالیست ها، آزادیخواهان، مردمان شرافتمند و زنان و مردان آزاده!
 باید کاری دیگر کرد و این کار باید به میدان آمدن وسیع شما در مقابل ماشین کشتار فرزندان و عزیزان شما باشد. در نظر دشته باشید که حتی حمایت های سراسری در ایران و جهان هم اساسا به دنبال حرکت وسیع شماست که دور متفاوتی میگیرد. دقت کنید که بر سر این کیس معین، چشم ایران و جهان به اقدام شما و به تعرض وسیع شماست!

زنده باد شما، زنده باد زندانیانی که شورش کردند، زنده باد معترضین شب چهارشنبه!

 
از طرف دفتر کردستان حزب حکمتیست(خط رسمی)، محمد فتاحی

چهارشنبه سی خرداد/ بیست ژوئن ۲۰۱٨