حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)

 

 

در گرامیداشت انقلاب اکتبر

جهان امروز تشنه انقلاب کارگری دیگری است

ایران میتواند سرچشمه سیلاب آن باشد!

 

بیش از یک قرن پیش در دل جنگ جهانی اول، بر متن تحمیل گرسنگی و کشتار میلیونی و تباهی که بورژوازی جهانی بر سر بشریت در سراسر جهان خراب کرده بود،  انقلاب اکتبر برای صلح ـ نان ـ زمین،  توانست ورق را نه تنها در روسیه که در سراسر جهان تماما برگرداند!

اگر آن انقلاب توانست سرنوشت بشریت را از زیر سلطه خدای سرمایه، طبقه انگل مخرب و متعفنی که مقدرات عالم را تعیین میکرد، خارج کند و بر بارگاه این خدای مطلق سود و سودآوری، به بهای تباهی میلیاردها نفر در سراسر جهان،  لطمات چنان عظیمی بزند که هنوز و با وجود شکست آن انقلاب، از تکرار نام آن هم رعشه مرگ بر اندام این خدا می نشیند!

اگر انقلاب در روسیه تزاری، با درس آموزی از شکست اولین انقلاب کارگری، کمون، توانست انقلاب کارگری دوم و  اولین حکومت کارگری جهان را متولد کند!

امروز، و در جهانی که آن خدای مشرف به مرگ و آسیب دیده، بیش از یک صدسال است که نه تنها خود را بازسازی که به مراتب جنایتکارتر، فربه تر، سودجوتر، حریص تر و مخرب تر در سراسر جهان اقتدار انگلی اش را تحکیم کرده است و جهانی را به لبه پرتگاه نابودی و تخریب، جنگ و ناامنی کشانده است، جهان بیش از پیش به انقلاب کارگری دیگری نیاز دارد.

جهان امروز بیش از هرزمانی به یک انقلاب کارگری نیاز دارد، که با آموزش از درسهای شکست انقلاب اول و درسهای شکست حاکمیت انقلاب دوم، سوت انقلاب سوم کارگری را، سوت دیگر بس است طبقه کارگر انقلابی، سوت مرگ بر استثمار و بهرکشی انسان از انسان، و سوت زنده با حکومت کارگری دیگری را به صدا درآورد.

امروز صدای عدالتخواهی طبقه کارگر و محرومان جهان، صدای نه گفتن به استثمار و بردگی، این بار از میان کارگران و محرومین در ایران برخواسته است. امروز جامعه انقلاب دیده ایران و صف دهها میلیونی طبقه کارگر، با سمپاتی وسیع به کمونیسم و با داشتن صفی وسیع از کمونیستهای انقلابی، شبح انقلاب کارگری دیگر را بر فراز جامعه ایران به صدا در آورده است. 

 امروز در ایران با به میدان آمدن طبقه کارگر و جنبش محرومین با پرچم عدالت و آزادی، در جدال با یکی از متعفن ترین نمایندگان خدای سرمایه، روزنه امید انقلاب  کارگری سوم را نوید بازگذاشته است. طبقه کارگر ایران میتواند و باید با حزب کمونیستی خود جنبش برای "رفاه، آزادی و امنیت" را پرچم آزادی، برابری و حکومت کارگری، پروسه تلاش برای سرنگونی جمهوری اسلامی را به انقلاب کارگری سوم گره بزند. تا سومین حکومت کارگری جهان و برپایی یک نظام سوسیالیستی، نظامی که برای همیشه به استثمار و فقر و بی حقوقی پایان میدهد، را پایه ریزی کند.

 جهان امروز تشنه انقلاب کارگری دیگری است و ایران میتواند سرچشمه سیلاب آن باشد!

  

زنده باد انقلاب کارگری

 حزب کمونیست کارگری حکمتیست(خط رسمی)

۱۴ اکتبر ۲۰۱۸