جمهوري اسلامي مُرد؛

تسليت به جناب زيباکلام


 

فواد عبداللهي


در حاليکه همه سران ريز و درشت جمهوري اسلامي مشغول چرتکه انداختند که کي نوبت شان ميرسد به ملت بگويند: ”صداي انقلاب شما را شنيديم“؛ درحاليکه همه در فکر دست و پا کردن ريش تراش ژيلت اند تا ريش تراشيده پا به فرار بگذارند؛ درحاليکه کار از اين حرف ها گذشته است که مقامات درشت رژيم بجاي خود، کارچاق کن هايشان را براي رتق و فتق امور جلو بفرستند، اما جناب صادق خان زيباکلام با پررويي تمام از اين ميگويد که: ”اصلاح طلبان در انتخابات آينده شرکت نمي کنند“. واقعاً اين ”استاد“ بي کفايت چه فکر کرده! فکر کرده که با اين مانورهاي مسخره و نخ نما مي‌تواند از نفرت مردم سرنگوني طلب از نظام متبوع ”استاد“ نجات پيدا کند!؟ ايا ايشان يادشان رفته است که آن ”بلاي عظيمي که روحاني بر جامعه ايران آورد“، محصول ۴۰ سال کار مشترک همه جناح ها از اصلاح طلب تا اصولگرا بوده است؟! نه ايشان و نه مردم، به به و چه چه گفتن هاي امثال زيباکلام در اعتبار خريدن براي نظام  اسلامي را يادشان نرفته است؛ هيچکس يادش نرفته است که ايشان چگونه در دفاع از روحاني و رژيم اش عربده ميکشيد: عجب ناجيي پيدا شد براي نجات ملت! آهاي ملت بشتابيد که اين يکي دست مصدق را در مردمي بودن از پشت بسته!

امروز و بعد از خروش ديماه ۹۶ محرومين عليه کليت نظام اسلامي، ورق برگشته است؛ روغن و نعنا داغ دادن روي ماجراي ”اصلاحات“ حتي دل گاگول ترين لايه هاي بدنه اصلاح طلبان را هم خوش نميکند؛ دوران فوتوشاپ و روتوش کردن ”جنبش اصلاحات“ گذشته است؛ جناب ”استاد“ بايد به حاشيه خزيدن ”بزرگان اصلاحات“ و هراس شان از سرنگوني نظام را بنگرد. بي دليل نيست که بقول ايشان ”آينده نظام، همه را به فکر فرو برده است“. زيباکلام و نظام اش آنقدر خواهند ماند تا کل اسلام و مخلفات ”عزيزش“ را همراه خود به زباله دان تاريخ ببرد. اين تمام داستان است. ديگر لازم نيست که گوش ها را به زمين چسباند تا صداي پاي مردمي که در همين يکسال اخير از هر دو جناح عبور کردند و حکم به سرنگوني نظام داده اند را شنيد. ”انتخابات آينده مجلس“، البته اگر جناب زيباکلام شانس ديدن آن را بيابند، پيشکش ايشان باد؛ امروز در ايران در هر کوي و برزنش حرف بر سر سرنگوني و رفتن نظام و مجلس و قوانين اش است. بحث بر سر چگونگي و اشکال رفتن اين نظام به دست طبقه کارگر، کمونيست ها و آزاديخواهان است. امروز کسي در فکر ”ترکيب مجلس“ نيست. کسي براي ”اصلاحات“ در جمهوري اسلامي تره خورد نميکند؛ نگاهي به اطراف تان بندازيد! امروز حتي خود حاکميت از عدم مشروعيت رژيم، نزد مردم مي گويد.

 آقاي زيباکلام اجازه بديد خطرات را به گوش تان برسانيم:

 - جامعه از پايين دارد عليه تان ميجوشد و متشکل ميشود. صداي اشکال متحد شدن مردم در شوراهاي مردمي، کميته هاي محلات، سنديکاها و مجامع عمومي را نميشنويد؟!

- اعلام سرنگوني و انحلال جمهوري اسلامي کيفر خواست مردم شده است! براي درستي اين ادعا از برادر حجاريان و سيد خندان تان سوال کنيد.

 - دستگيري سران جمهوري اسلامي! کجا در خواهيد رفت؟!

- لغو مجازات اعدام! اين خواسته به نفع شماست؛ به نفع تان است هر چه زودتر تسليم مردم سرنگوني طلب شويد. توجه ميکنيد که ما زياد هم طماع نيستيم.

- با مطلبات جنبش محرومان، جنبش آزادي و برابري زن و مرد، جنبش ضداستثمار و بهرکشي و بيگاري از طبقه کارگر، چه ميکنيد؟!

- اعلام برابري کامل و بي قيد و شرط زن و مرد در حقوق مدني و فردي. لغو کليه قوانين و مقرراتي که منشاء مذهبي دارند. اعلام آزادي مذهب و بي مذهبي.

 نظام شما و قوانين منحوس اش عليه زنان نقش مهمي در تداوم بردگي زن داشته است. مقابله با قوانين اسلامي و مذهب زدايي از جامعه ايران به يک خواست مردم تبديل شده است. به تصوير کشيدن سيماي واقعي زن در جامعه و هنر و فرهنگ تنها بر ويرانه هاي جمهوري اسلامي و قوانين ضد زن اش امکان پذير است. با اين جنبش در ميدان چه ميکنيد؟!

- شما با دسترسي همگاني بويژه تشکلهاي توده اي مردم و احزاب سياسي به رسانه هاي جمعي دولتي، چه ميکنيد؟!

- شما با آزادي کليه زندانيان سياسي چه ميکنيد؟! با اعلام آزادي بي قيد و شرط عقيده، بيان، مطبوعات، اجتماعات، تشکل، تحزب و اعتصاب، چه ميکنيد؟!

- جناب زيباکلام آيا ميدانيد با قابل دسترس کردن کليه آرشيوها، بايگاني ها و پرونده هاي دولت از جمله سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات براي مردم، پته شخص ”شخيص“ شما نيز روي آب است؟!

خطر واقعا همسايه ديوار به ديوار شماست! اينها تنها گوشه هاي ناچيزي از ۴ دهه مطالبات فروکوفته  مردمي است که تحت حاکميت نظام شما ”زيسته اند“! اينها مطالبات ”خطرناکي“ است که امروز در کف خيابانها، کارخانه ها و محلات و دانشگاه ها به اهتزاز درآمده است. ما کمونيستها جامعه را براي نبرد نهايي عليه نظم و نظام شما آماده مي کنيم؛ از اين ”خطر“تر؟!!

جناب زيباکلام؛ موميايي کردن جسد ”اصلاحات“، روايت درست و حقيقي از جمهوري اسلامي و تاريخ و ماهيت تاسيس اش را به ما و بعد از سرنگوني جمهوري اسلامي بسپاريد. ما تضمين ميکنيم آن روزها نه تنها در خود ايران بلکه در افکار عمومي جهان، بياد ماندني باشند.