تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست (خط رسمی)

 

 

بشریت آزاده در جهان، امروز " به عملکرد دولت آلمان نگاه می کند"!!

شاهرودی باید بازداشت و به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه و مجازات شود!

  

هاشمی شاهرودی در شهر هانوفر آلمان است. شاهرودی رد پایش در سرکوب ها، اعدام ها و سیاست های ضد بشری جمهوری اسلامی شناخته شده است. اگر محاکمه شاهرودی در ایران بدلیل حاکمیت سیاه جمهوری اسلامی ممکن نبود امروز اما حضور او در آلمان فرصتی است برای محاکمه اش به جرم جنایت علیه بشریت.

 شاهرودی، دست کمی از پینوشه، قاتل مردم شیلی، ندارد. بیست سال پیش خبر حضور پینوشه در انگلیس نیز، بلافاصله با خواست محاکمه او از طرف بازماندگان جنایات او در شیلی و مردم آزادیخواه انگلیس روبرو شد، خواستی که دولت انگلیس را ناچار کرد یک هفته بعد او را در لندن بازداشت کند.

 شاهرودی هم باید به همان ترتیب، فورا بازداشت و به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه و مجازات شود. دولت آلمان که امروز رابطه دوستانه ای با جمهوری اسلامی دارد، قطعا به هر ترفندی دست خواهد زد تا شاهرودی را نجات دهد. همانظور که دولت انگلیس پینوشه را فراری داد. 

 بازی در چارچوب قوانین آلمان و اینکه طبق قوانین این کشور یا جرم در آلمان انجام گرفته باشد و یا شاکی آلمانی باشد، اولین تلاش دولت آلمان برای نجات این جنایتکار بود. تلاشی که زیر فشار افکار عمومی به سرعت شکست خورد و دولت آلمان ناچار شد امکانی برای ثبت شکایت از شاهرودی ایجاد کند.   

 شاهرودی، اما تنها رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی نیست، بلکه بخشی از کل دستگاه سرکوب و کشتاری است که جنایاتش محدود به ایران نیست. شاهرودی در کنار خامنه ای و رفسنجانی مسئول ترورها، قتل مخالفین سیاسی و شخصیتهای اپوزیسیون در خارج کشور است. 

 هر نوع مماشات، هر نوع ترفندی برای نجات جان و فراری دادن این جنایتکار از طرف دولت آلمان، عملا سران دولت آلمان را شریک جرم جنایات شاهردوی و سران جمهوری اسلامی علیه بشریت خواهد کرد.

 خواست محاکمه شاهرودی، جنایتکاری همردیف پیونشه، باتیستا، هیتلر و تمامی جنایتکاران شناخته شده دنیا، نه محدود به ایرانیان خارج از کشور، نه حتی کل مردم ایران، بلکه خواست هر انسان آزادیخواه در آلمان و سراسر دنیاست. بشریت آزاده در جهان، امروز به عملکرد دولت آلمان نگاه می کند و به چیزی کمتر از محاکمه شاهرودی جانی شناخته شده جمهوری اسلامی به جرم جنایت علیه بشریت رضایت نمیدهند. باید این پیام را با صدایی رسا به دولت آلمان و سران آن رساند.

  

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد برابری

 

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست (خط رسمی)

١٧ دیماه ١٣٩٦- ٧ ژانویه ٢٠١٨