پیام نجیبه صالح زاد

به مناسبت دستگیری و زندانی شدن مجدد محمود صالحی

 

 

فعالین کارگری ! مردم آزادیخواه !

درودهای گرم ما نثارتان باد. بدون شک تاکنون در جریان دستگیری و زندانی شدن محمود صالحی در روز شنبه ششم آبان ماه برابر با ۲۸ اکتبر قرار گرفته اید. جا دارد شرح رویداد و دلواپسی هایمان از بابت وضعیت عمومی محمود را از زبان ما بشنوید. روز شنبه ششم آبان ماه ( ۲۸ اکتبر ) در پایان دیالیز هفتگی محمود، همراه ایشان در حال خروج از بیمارستان بودم که ناگهان چهار نفر از ماموران نیروی انتظامی ما را محاصره کرده و محمود را با وجود اعتراض و مخالفت من از بابت وضعیت جسمی ایشان بعداز انجام دیالیز با خود به دادگاه بردند.

در آنجا ضمن ابلاغ حکم، ایشان را جهت اجرای حکم روانه زندان مرکزی سقز کردند. این دستگیری بدون اخطار در پی حکم دادگاه تجدید نظر صورت می گیرد که حکم ۹ سال زندان تعلیقی ایشان را به یک سال حکم قطعی تبدیل کرده است.

 

دوستان عزیز !

 آنچه که من و سایر اعضای خانواده محمود را بشدت نگران می کند، اجرای حکم یک سال زندان برای محمود نیست، زیرا زندان رفتن در دفاع از منافع طبقاتی خود و هم طبقه هایش برای محمود و ما مایه افتخار است، مسئله مهمی که ما اعضای خانواده محمود را نگران و بشدت دلواپس آن هستیم، شرایط بسیار نامناسب جسمی ایشان است. محمود در هفته دو مرتبه باید دیالیز شود، ایشان بشدت از ناراحتی قلبی رنج می برد و مدتی دیگر باید برای بار سوم تحت عمل جراحی باز قلب قرار گیرد، فشار خون، دیابت و در کل وضعیت نامناسب جسمی ایشان ما را بشدت نگران کرده است.

 

مدافعان و فعالین جنبش کارگری !

 محمود صالحی بخاطر دفاع از طبقه کارگر و پایان دادن به استثمار انسان از انسان و دفاع از همان راهی که شما مدافعین طبقه کارگر می پیمائید رنج ها کشیده، زندان رفته و دوباره روانه زندان شده است. انتظار ما اعضای خانواده محمود و دوستانش از شما عزیزان این است که، شما هم به نوبه خود صدای اعتراض ما به زندانی شدن محمود و سایر کارگران زندانی باشید. صدای اعتراض و دادخواهی ما را به گوش کارگران، اتحادیه های کارگری و سایر انسانهای آزادیخواهی که هدف و تلاش آنان نیز ایجاد یک دنیای بدون ستم و زندان است، برسانید و خواهان آزادی محمود و دیگر کارگران زندانی شوید.

یکبار دیگر به شما عزیزان درود می فرستیم و دست یکایک شما را می فشاریم

 نجیبه صالح زاده سخنگوی کمیته دفاع از محمود صالحی

 ۲۹ اکتبر سال ۱۳۹۶