تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست(خط رسمی)- لندن

 

 

 

 

 

اکسیون اعتراضی به مضحکه انتخابات در لندن

 

 

روز جمعه ۱۹ مه قرار است صندوق رای برای مضحکه انتخابات ریاست جمهوری ایران در لندن بر پا شود. تشکیلات لندن حزب حکمتیست(خط رسمی) در این روز و در اعتراض به این مضحکه تجمعی را همراه سایر آزادی خواهان در لندن خواهد داشت. تشکیلات لندن حزب  تمام احزاب، سازمانها و ایرانیهای آزادی خواه بریتانیا را برای هر چه گسترده کردن این اعتراض فرا می خواند.

مردم آزادی خواه بریتانیا این انتخابات، میدان جدال گانگسترها و گروگانگیرهای ملی و بین المللی است. بخش اعظم مردم ایران، زنان، جوانان و طبقه کارگر ایران، نه تنها در برگزاری آن کمترین منفعتی ندارند، که تماما علیه آنها است.

طبقه کارگر، مردم محروم در ایران و جوانان ، به فقر، محرومیت، اختناق، زن ستیزی، آپارتاید جنسی و جهنمی که کل ارتجاع، داخلی و بین المللی، بر زندگی ما حاکم کرده است، اعتراض دارند.

بیائید با شرکت خود در اعتراض به مضحکه انتخابات ،صدای طبقه کارگر ومردم محروم جامعه ،صدای جوانان به تنگ آمده ، صدای کارگران جان باخته و خانواده های  معدن یورت آذر شهر، صدای مردم مخالف و معترض به کل حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی و مضحکه انتخاباتش باشید.

تاکتیک جدید جمهوری اسلامی در این دوره برای پراکنده کردن صف اپوزیسون و مخالفانش این است که در پنج نقطه لندن صندوق رای گذاشته است. اما ما این تاکتیک را با صف متحدمان در آن روز عقب میزنیم.

ما اجازه نخواهیم داد که مشتی قاتل و گانگسترملی و بین المللی به راحتی صندوق های رای را برای ادامه و بقای سرکوب  شکنجه ،تجاوز ، اعدام و محرومیت بیشتر، در کنار گوشمان بر پا کنند.

انتخابات ما بعد از مرگ جمهوری اسلامی و کوتاه شدن دست "ارتجاع بین المللی" از زندگی مردم در ایران است.

وعده ما مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی در لندن

 50 Kensington Court, London, W8 5DD

زمان: جمعه ۱۹ مه  از ساعت ۹ صبح

 

زنده باد آزادی، زنده باد برابری

مرگ بر جمهوری اسلامی

 تشکیلات لندن حزب حکمتیست-خط رسمی