حزب کمونیست کارگری حکمتیست (خط رسمی)

 

 

 

رویای ممنوع میکونوس دوم

 

 

"خط قرمزی و محدودیتی درباره تعقیب دشمنان وجود ندارد و در سرزمینی و هرجایی که انها را بیابیم، نابودشان می کنیم" از اظهارات اخیر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار حسین سلامی، به بهانه فعالیت های نظامی حزب دمکرات کردستان ایران.

 

 این مقام نظامی، که بی تردید بدون اجازه مقام معظم، اجازه دهان دریدگی از این دست ندارد، روی قدرت و امنیت نظام، زیادی حساب باز کرده است.

تهدید اپوزیسیون به ترور و صدور دستجات ترور خود به  خارج از کشور، همچون دستجات آقای رفسنجانی، و تکرار رویای ممنوعه ترور میکونوس و قصابی فرخزاد و بختیار و ترور غلام کشاورز و صدیق کمانگر و.... اگر دیروز موجب رعب و وحشتی می شد، امروز تف سربالا به صورت سردار سلامی و مقام معظم و دم و دستگاه اطلاعات شان است. دست بردن به اسلحه برای دفاع از خود و برای سرنگونی جمهوری اسلامی و در مقابل حکومتی چون جمهوری اسلامی ایران، حق هر شهروندی است. اگر امروز شاهد استفاده این حق توسط شهروندان نیستید، از برکات شکست میلیتاریسم غرب، تخریب کامل خاورمیانه و رواج جنگ شیعه و سنی و عرب و کرد و ترک و عروج داعش، و امنیتی است که سردار اسلامی و مقام معظم و رئیس جمهور و .. با استفاده از آن احساس میکنند.

 روزی که آریامهر به مخالفین در خروج از کشور و ملک طلق اعلیحضرت را نشان داد، احساس امنیت شاهنشاه از مقام معظم و سردار سپاه، بسیار بیشتر بود و ایران جزیره امن و بهشت سرمایه گذاری. برروی این روزها زیاد حساب باز نکنید! مراقب صفوف خودتان باشید که فریادهای اعتراف به شکست ایدئولوژیک اسلام در ایران و توبه کردن هایتان، گوش فلک را کرد کرده است.

 سردار سلامی، شکر زیادی میل میکند که جرات میکند اپوزیسیون در خارج کشور را به ترور و قصابی و .. چون روزهای طلایی امام خمینی شان، تهدید کند. شما مراقب باشید که عمامه ها و ریش و سبیل های اسلامی تان را موج اسلام گریزی در میان خودتان برباد ندهد! حربه ارعاب شما در ایران شکسته است، خارج کشور پیش کش!

 

حزب کمونیست کارگری حکمتیست (خط رسمی)

۳ نوامبر ۲۰۱۶