تشکيلات خارج کشور حزب حکمتيست (خط رسمي)

 

 بايد در مقابل مجازات جمعي و ميليوني مردم "مسلمان" ايستاد!

 

 

بوي عروج دست راستي ترين ديالوگ فاشيستي دو قطبي تحت عنوان ”اسلام ستيزي“ و ”اسلام پناهي“ در محافل قدرت  در آمريكا و غرب به بهانه افسار زدن به ”تروريسم داعش“ مشام هر انساني را مي آزارد. قرار است ”مبارزه با داعش“ را به حمله به مردمي که از بخت و اقبال بدشان در جغرافياها و سرزمين هايي تحت مذهب رسمي اسلام متولد شده اند، تعميم دهند و گريز انسانها از جهنم خاورميانه و فرار به سمت قلعه آهنين اروپا را جنايي اعلام کنند. قرار است کمپ بورژوازی غرب به رهبری هیئت حاکمه آمریکا يک تعرض فاشيستي را به بهانه بازگرداندن امنيت به اروپا و آمريکا اينبار با نوشتن گناه جمعي به پاي بيش از يک ميليارد نفر از ساکنين کره خاکي که بر پيشاني آنها مهر ”مسلمان“ کوبيده اند، سازمان دهند.  

اين اما سياست جديدي نيست که گويا جهان ما تجربه نکرده است. جهان ما، فاشيسم در اروپا را با مقصر و گناهکار اعلام کردن و مجازات جمعي ميليونها يهودي، آشويتس و کوره هاي آدم سوزي، به خود ديده است. به همين اعتبار به قدرت رسيدن دوباره فاشيسم در اروپا و آمريکا نه تنها غير ممکن است بلکه تا هم اکنون نيز، ديالوگ و ويراژ روي محور ”اسلام ستيزي“ و ”اسلام پناهي“ مايه شرم افکار عمومي بوده است.  

بايد در مقابل اين عقب گرد عظيم و رها شدن أفسار فاشيسم كه ميتواند قربانيان بي شماري بگيرد، ايستاد. في الحال عروج دوباره اين ديالوگ، تصويب قوانين ارتجاعي عليه متولدين جوامع اسلام زده و جنائي كردن سفر به اين جغرافياها را در آمريكا به ارمغان آورده است. حمله و دفاع محافل قدرت از اسلام و اسلاميگري، اسلام ستيزي و اسلام پناهي دو حزب دمكرات و جمهوري خواه آمريكا، ربطي به مبارزه با تروريسم اسلامي و جلوگيري از رشد ارتجاع اسلامي ندارد. شكست يا پيروزي هركدام، بِه عمر تروريسم اسلامي و دولتي، مي افزايد.  

بايد جواب درخوري به اين دست درازي فاشيستي داد! بايد در مقابل اين تعرض ايستاد! براي لغو قوانين فاشيستي و حمايت بي چون چرا  از هركسي كه تحت چنين بهانه اي، در كوچه و خيابان و محل كار و زندگي مورد تعرض و پيگرد قرار ميگيرد، دفاع كرد. مقابله با اين روند و اين تعرض فاشيستي به مردم ”مسلمان“، و مقابله با برپايي دادگاههاي انگيزاسيون قرون وسطي، نه كار محافل قدرت در اروپا و آمريكا كه خود منشأ بقا مذهب و ارتجاع اند، و نه امر نيروهايي است كه خود  سرمنشا اسلام سياسي و داعش اند. 

اين كار بشريت منزجر از فاشيسم و راسيسم، كار جنبش هاي مترقي، جنبش كارگري، سوسياليست ها و كمونيست ها است.

 

 

تشکيلات خارج کشور حزب حکمتيست (خط رسمي)

٣ ژانويه ٢٠١۶