به اعضا و کادرهاي حزب

 

 

رفقای عزیز

همانطور که اطلاع دارید کنگره هشتم حزب در نیمه دوم فوریه برگزار خواهد شد. این کنگره علنی نیست اما مباحث آن علنی و شرکت اعضا و کادرهای حزب در آن آزاد است. از طرف کمیته مرکزی حزب از همه رفقا و فعالین حزبی برای شرکت در این کنگره دعوت میکنم.

حزب ما در دو سال گذشته، جدیت خود را در پیشبرد اهدافی که در مقابل خود قرا داده به همگان نشان داده است. حزب ما امروز به حق بعنوان نماینده چپ و کمونیسم رادیکال و کارگری مورد مراجعه کمونیستهای آن جامعه قرار گرفته است. در اوضاع سیاه و عقبگردی که به منطقه تحمیل کرده اند، رادیکالیسم و کمونیسم بی اما و اگر حزب ما، تقابل عميق و آشَتی ناپذیر  ما با هر نوع ارتجاع در هر شکل و شمايلی، قدرت و حضور ما در ایران، همه و همه امروز به بخشی از واقعیت انکار ناپذیر حزب ما تبدیل شده است. واقعیتی شعف انگیز که حتی دشمنان ما به آن اذعان دارند.

قطعا حضور تعداد هرچه بیشتری از اعضا و فعالین حزب در کنگره، دخالت در مباحث و مسائل کنگره نقش مهمی در همنظری و هم اولویت شدن ما، در تثبیت این موقعیت و دستآوردهای حزب، در بوجود آوردن انسجام و اتحاد بیشتر حزب، برای پاسخگویی به نیازهای ایندوره حزب و پیشبرد مبارزه متحدانه مان خواهد داشت.

حزب حکمتیست به همه کمونیسهای جامعه ایران، به همه فعالین کمونیست طبقه کارگر و به همه زنان و مردان کمونیستی تعلق دارد که در سیاست ایران و در دفاع از انقلاب کارگری یک سیاست و یک مسیر و یک پراتیک کمونیستی را دنبال میکنیم. حزب حکمتیست به کل این صف تعلق دارد. اگر خفقان و استبداد حاکم در ايران امکان حضور این کمونیستها و بویژه فعالین حزب در ایران را در کنگره حزب نمیدهد و ما را از حضور رفقای عزیزی که پیشبرد مبارزه کمونیستی را در سخت ترین شرایط پیش میبرند محروم میکند، اما نمیتواند دخالت و حضور سیاسی این رفقا را غير ممکن کند. مباحث این کنگره علنی است و همین جا از طرف رهبری حزب، از طرف نمایندگان کنگره هشتم حزب از همه رفقا و فعالین حزب در داخل ایران دعوت میکنیم که در تدارک سیاسی، در مباحث آن، در جوابگویی به مسائل  معضلات مبارزه طبقاتی در ایندوره و جوابگویی به نیازهای جنبش مان، در ساختن حزبی قدرتمند و اجتماعی در داخل ایران فعالانه دخالت کنند.

 

به امید دیدار شما در کنگره

دست همگی تان را به گرمی میفشارم

 

از طرف کمیته مرکزی

آذر مدرسی

٢١ دیماه ١٣٩٤- ١١ ژانویه ٢٠١٦