کور خوانديد!

 

قابل توجه طرفداران نظام، اخلاف نهضت ملي - اسلامي، جبهه ملي، توده - اکثريت و بي بي سي و دگرانديشان ضد کمونيست: ”آقا“ هم تق اش درآمد!

 

فواد عبداللهي

 

خامنه اي: ”مخالفين نظام در انتخابات شرکت کنند.“

”مخالفين نظام“: کور خوانديد!

 

براستي چه عاملي رهبر مخوف را از يورتمه رفتن انداخته و وادارش کرده تن به چنين ”دور انديشي“ در پيام اخيرش بدهد؟!  چه نيازي امروز آقا را مجبور کرده که کاسه گدايي انتخاباتشان را جلو ميليونها ميليون از مردم محروم ايران، اين مخالفين نستوه و تمام عيار نظام بگيرد؟  

حقيقت اينست که از يکسو دوران خمینی که ميشد در روز روشن علیه برابری و آزادي فتوا صادر کرد، گذشت. امروز پشم و پيله جمهوري اسلامي در مقابل نسلي که حاضر به جوش خوردن با هويت اين نظام نيست، ريخته است. خوشبختانه انفجار اطلاعات در عصر ارتباطات باعث شده منحنی شرق زدگي در فرهنگ و سياست و ادبيات جامعه به سرعت تغییر کند. چشم و گوش ملت آنقدر باز شده که زیر بار خزئبلات اسلامی نرود. ”آقا“ در واقف بودن به این ”خطر“ است که پای منافع کشور و نه اسلام عزیز شان را به میان میکشد. 

از سوي ديگر، دولت اعتدال و ”گشايش سياسي و اقتصادي“اش براي اکثريت جامعه تو زرد از کار درآمده است. از معجزات اين دولت است که بيشترين آمار اعدامها را به نسبت دوره هاي گذشته در کارنامه خود ثبت کرده است. معلوم شد که تنها راه توسعه اقتصاد و درمان بيکاري در اين نظام چيزي نيست جز اينکه همه بيکاران را سوار اتوبوس کنند و ببرند بیرون مرزها پیاده کنند و از دستشان خلاص شوند. ظاهراً ”گشايش سياسي و اقتصادي“ اين دولت جادو کرده است؛ تشديد استبداد، فقر، بيکاري، فحشا، ناامني، اعتياد و ادامه تعرض همه جانبه به حقوق کارگران و زنان، تنها گوشه هايي از خدمات دولت اعتدال به جامعه است.  

با رو شدن اين حقايق و دود شدن ادعاهاي دولت، امروز خامنه اي در راس اين نظام در مقابل مردم ايران به زانو افتاده و استدعا ميکند که: ”مخالفين نظام در انتخابات شرکت کنند!“ بو کشيده و فهميده که نميتوان بيش از اين همه چيز را با مشت آهنين و ارعاب و زندان و بگير ببند و بي حقوقي جواب داد. کار نظام از سران ريز و درشت آن تا کاسه هاي داغتر از آش تحت عنوان دگرانديش و کنشگر و ”اپوزيسيون“ پادو همچون حزب بي بي سي و طيف اکثريت -توده و جبهه ملي، در بازار بي رونق انتخابات پيش رو به جايي رسيده است که همه دست اندرکاران اين نمايش مضحک يکي پس از ديگري از لندن تا تهران، رو به جامعه و ”مخالفين نظام“ بساط گدايي راي راه انداخته اند.    

اما اکثريت مردم محروم جامعه ايران اسير دست انتخابات رژيم و خیمه شب بازیهاي ”اپوزيسيون“ همخانواده حاکميت نميشود؛ مخالفين نظام در زمین این نظام بازی نمیکنند و بازیچه سناریوهای فریبکارانه و کثيف این حکومت نمیشوند. تق ولي فقيه و دولت اعتدالش درآمده است. هر امتيازي هم که بدهد خودش را بيشتر به مرحله مات شدن در بازي شطرنج سياسي - اجتماعي نزديکتر ميکند. پاسخ اکثریت مردم ايران تحت نام ”مخالفین نظام“ به خامنه ای، به طومار نویسان لیبرال و ”فمینیستها“ و همه کاسه لیسان برون حکومتی یکی است: کور خوانده اید!