افتخار دولت اعتدال، تأسیس مدرسه ی کودکان متأهل!

 

 

مونا شاد

 

به گزارش ایلنا علی باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده دولت تصمیم به تاسیس "مدارس ویژه ابتدایی" در برخی مناطق برای دخترانی که زودهنگام ازداوج می کنند، دارد. باقرزاده می گوید ازدواج زودهنگام دانشآموزان در استانهایی که به نوعی تفاوتهای مذهبی و قومی با هم دارند؛ مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی شایع است. از سوی دیگر در استانهایی که ساختار عشایری و قومی خود را حفظ کردهاند، فراوانی این ازدواجها بیشتر از بقیه نقاط کشور است. 

از سوی دیگر رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفته است: "معتقدیم ازدواج نمیتواند؛ مانعی برای تحصیل باشد؛ منتها شرایطی باید لحاظ شود، چرا که خانوادهها حساسیتهایی در این باره دارند. در همین راستا در دورههای متوسطه در استانهایی که آمار بالاتری در این زمینه دارند، مدارس و یا کلاسهای خاص و ویژهای برای این دسته از دانشآموزان در نظر گرفته شده است." 

معاون وزیر مفتخر است و  حتما بادی به غب غب هم انداخته که چقدر مسئولیت پذیر است که حتی به فکر کودکان ابتدایی متأهل هم هست!  انتظار دارند این پزهای سوپر لوکس شان را در دفاع از قربانیان قوانین سیاه اسلامی را خرید و از معاون وزیر آموزش و پرورش و دولت اعتدالش برای فراهم کردن امکانات برای دخترانی که قربانی "ازدواج های زودهنگام" اند قدردانی کرد. توقع دارند به درایت شان در پی بردن به "تفاوتهای مذهبی و فرهنگی" مناطق مختلف و "راه حل مقابله با آن" آفرین گفت و مدال طلا به گردنشان آویخت. و چرا که نه! مگر دنیای سیاه "دیپلماسی" بورژوایی دنیای بده بستان نیست؟ تعجب نکنید اگر فردا افتخار دفاع از قربانیان قوانین سیاه اسلامی در تجاوز به کودکان را به جمهوری اسلامی و دولت اعتدال دادند. تعجب نکنید اگر "مجامع بین المللی" خودشان با به نفهمی و خریت زدند و به روی مبارک نیاوردند که طبق قانون و شرع اسلام، که دست بر قضا در ایران حاکم است، تجاوز به کودک قانونی و مجاز است به روی خود نیاورند که با وجود آنکه ایران جزو امضاء کنندگان کنوانسیون حقوق کودک است با ده ها تبصره و توجیه شرعی و مذهبی، قانون شریعت گریبان کودکانی را میگیرد که از فقر فروخته می شوند. و به روی خود نیاورند که معاون آموزش و پرورش با بی شرمی تمام، ازدواج زودهنگام دختران در استان های فقیر سیستان و بلوچستان، زاهدان و ... را به جای قوانین حاکم در این مملکت، بر گردن تفاوت های مذهبی و قومی بیندازد. 

ارتباط جنسی با کودک، پدیده ای است  که در تمام دنیا جرم سنگینی دارد. در کشورهای اروپایی و شمال آمریکا داشتن رابطه جنسی با فرد زیر سن قانونی که بنا بر تعریف کشورها ۱٦ و برخی ۱٨ سال است مجازات قانونی دارد.  

اما قوانین سیاه اسلامی تجاوز جنسی به دختران خردسال را با نام ازدواج تطهیرش و به رسمیت می شناسند. هرجا که دین و مذهب حکمرانی می کند، اولین قربانیانش تعرض و تجاوز به کودکان و زنان است. ترکیه را ببینید! کشوری که قرار بود به کشورهای اروپایی و مدعی تمدن و دموکراسی ملحق شود. با تصویب و نهادینه کردن حکومت اسلامی، در اولین قدم با تصویب قانون سیاه اسلامی، رابطه  جنسی با دختران ۱۵ ساله را مجاز شمرده است و می رود تا یک باتلاق و زندان سیاه دیگری مثل حکومت هم پیاله اش در ایران شود.  

باید بر صورت این معاون تف انداخت. باید کل ساختمان آموزش وپرورشی را بر سر وزیر و معاون و دار و دسته مفت خورش خراب کرد.  سکوت معلمان و خانواده ها و دانش آموزان، به این اشک تمساح ریختن معاون وزیر بی جواب نباید بماند. تصور کنید که بر سر درمدرسه بنویسد مدرسه محصلان ابتدایی متأهل!  وقاحت تا کجا؟. باید به دهانشان کوبید تا به این  یاوه گویی ها پایان دهند. این کودکان قربانیان قوانین سیاه و قرون وسطایی اسلامی اند. "کودک متاهل" واژه مشمئز کننده جمهوری اسلامی برای کودکانی است که طبق قوانین اسلامی مورد تجاوز قرار گرفته اند. از کودکانی که باید در دنیای کودکی خود از هر تعرض روحی و جسمی مصون باشند بعنوان "کودکان متاهل"  اسم میبرند و سنگ دفاع از حق تحصیل شان را به سینه میزنند. اولین نیاز کودکانی که زیر فشار تعرض جنسی، تعرض روانی و تعرض رسمی و قانونی دولت قرار گرفته اند، نجات از این دنیای کثیفی است که اسلام و حکومت آن برایشان ساخته است. این کودکان فقط قربانی سنتهای عقب مانده عشیره ای نیستند، آنها قربانی حکومتی اند که خود منشا حیات و ادامه حیات قوانین اسلامی و سنتهای عقب مانده است.  

امروز با پیوستن ایران به باغ وحش "مجامع بین المللی" هیچ کس یقه رژیم ایران را که بزرگترین و بیشترین جنایت ها را در قبال کودکان مرتکب میشود، نمی گیرد. تنها اعتراض گسترده، تنها یک جنبش عظیم ضد اسلامی میتواند به این توحش و تجاوز به کودکان پایان دهد. جنبشی که برای همیشه دست مذهب را از زندگی مردم کوتاه کند، جنبشی که دنیای سعادتمند، آزاد و برابر میسازد، دنیایی که در آن کودکان از تعرض کثافات مذهبی و عقب مانده در امان خواهند بود.