دفتر کردستان حزب حکمتیست – خط رسمی

 

جنایات جمهوری اسلامی به هر بهانه ای محکوم است

 

 

اخیرا جمهوری اسلامی بار دیگر به اعدامهای دستجمعی دست زده است. در یک هفته اخیر بیشتر از صد نفر از زندانیان را به بهانه سلفی گری بطور دستجمعی اعدام کرده است. این زندانیان تحت عنوان سلفی از دهه هشتاد تا کنون در زندان نگه داشته شده و بطور بی شرمانه ای اعترافات این زندانیان تحت شکنجه را از مدیای اسلامیش پخش نموده است. این داستان رژیمی است که خود ده ها هزار نفر را به اتهام ضدیت با مذهب و اسلام و جمهوری اسلامی، اعدام کرده و اکنون آمده است صدها نفر را از شعبه دیگر همان اسلام خود به نام سلفی را به جوخه اعدام می سپارد. اهداف پلید جمهوری اسلامی از این اعدام ها بر همه کس عیان است. جمهوری اسلامی خود بانی سلفی گری در ایران است.

  بر پا کردن جوخه های اعدام در هر مقطعی برای جمهوری اسلامی در وهله اول مرعوب کردن جامعه و نمایش قدرت زور و اسلحه است. از طرف دیگر کشتار سلفی ها در رقابت با عربستان سعودی است که اخیرا علیه جمهوی اسلامی که در یمن حوثی ها را حمایت و تجهیز کرده است، به حمایت از سلفی ها و ناسیونالیست های کرد، به میدان رقابت منطقه ای با جمهوری اسلامی وارد گود شده است.

 کیست نداند که در دستگاه های قضایی جمهوری اسلامی نه از محاکمات علنی خبری هست و نه هیچ حقوق زندانی برای دفاع از خود و انتخاب وکیل برسمیت شناخته می شود.   

.کشتار زندانی بهر بهانه ای قتل عمد است. اعدام، شنیع ترین ابزار بورژوازی برای ترساندن مردم و ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه است. مخالفت با اعدام خواست میلیونی مردم ایران است.  باید به این جنایات جمهوری اسلامی بهر بهانه ای افسار زد. نباید تسلیم رژیم و توجیهات جنایتکارانه اش شد. ما اعدام انسان را بهر بهانه ای جنایت آشکار و قتل عمد می دانیم. لغو اعدام خواستی است که باید به کرسی نشانده شود. باید اعدام بعنوان ابزار ایجاد ترس و وحشت در جامعه را از دست این رژیم جنایتکار انداخت.

 

دفتر کردستان حزب حکمتیست – خط رسمی

مرداد ۹۵- اوت ۲۰۱٦