قرارهای پیشنهادی به کنگره هشتم حزب کمونیست کارگری- حکمتیست (خط رسمی)

پیشنهاد دهنده:  جمع اکتبر از حزب حکمتیست ـ خط رسمی

 

 

 

قرار شماره ۱

قرار برای ارتقاء فعالیت حزب در حوزه ژورنالیسم

 کنگره تصویب می کند که کمیته مرکزی برنامههای متنوع و مختلف برای ارتقاء وضعیت حضور اعضای حزب در فضای ژورنالیسم را بررسی و اعلام کند. تلاش برای حضور گسترده در رسانههای عمومی برای گسترش نظرات سیاسی حزب یکی از رئوس اصلی این اقدامات خواهد بود.

 

قرار شماره ۲

قرار برای احیای سازمان جوانان حزب

 کنگره تصویب میکند برای ارتقا و گسترش برنامههای حزب در جامعه ایران، سازمان جوانان حزب مجددا فعالیت خود را آغاز کند. این فعالیتها می تواند به صورت مخفیانه در قالب کمیتهای تحت عنوان سازمان جوانان حزب فعالیت کند.

 

قرار شماره ۳

قرار برای تشکیل کمیته علیه بیکاری

کنگره تصویب می کند، با توجه به گسترش وضعیت بیکاری در ایران، کمیتهای ویژه برای مبارزه منسجم و گستردهتر علیه بیکاری ایجاد شود. رئوس فعالیتهای این کمیته حول بسیج عمومی بیکاران و مخصوصا جوانان باید باشد.

 

قرار شماره ۴

قرار برای احیای متمرکز کمیته تبلیغات

کنگره تصویب می‌کند، با توجه به روند پیشرونده حزب و فراهم آمدن بستری برای آگاهی بخشی و تبلیغات علنی برای تبیین‌ها، سیاست‌ها و پاسخ‌های حزب به شرایط، وقایع، مشکلات و معضلات طبقه کارگر چه رو به ایران و چه رو به دیگر نقاط جهان، و بر پایه لزوم بیش از پیش گسترش هژمونی حکمتیسم در ایران و دیگر نقاط، کمیته‌ای متمرکز بر تبلیغات هدفمند تشکیل دهد.

 

قرار شماره ۵

قرار برای تمرکز بر فعالیت‌های تشکیلات خارج از کشور

کنگره تصویب می‌کند که با توجه به سرعت کند پیشرفت فعالیت‌های هدفمند تشکیلات خارج از کشور و ضعف‌های این کمیته حساس و تأثیرگذار، با تأکید بر لزوم بازبینی، تغییر و بهبود بخشی به فعالیت‌های کمیته‌های این تشکیلات، حوزه فعالیت‌های متمرکز آن را گسترش داده و بازتعریف کند.

 

 

فوریه ۲۰۱۶