تروريسم اسلامي

قتل عام در پاريس

 

اطلاعيه حزب حکمتيست (خط رسمي)

 

 

شامگاه جمعه ١٣ نوامبر بار ديگر جهان شاهد يك سلسله عمليات تروريستي عليه شهروندان بيگناه، اين بار در پاريس بود. سلسله جناياتي  كه تا انتشار اين اطلاعيه، ١٢٨ كشته و ٢٠٠ زخمي برجاي گذاشته است.     

قتل عام كور تروريستي در پاريس، كشتار دسته جمعي و زخمي كردن صدها نفر از مردم بيگناهي كه كمترين نقشي در جنگ و خشونت عنان گسيخته تروريست هاي اسلامي و دولتي  ندارند، إيجاد وحشت و هراس در سوخت و ساز زندگي عادي مردم، بار ديگر جهاني را شوكه و مرعوب كرد و به ماتم كشاند.  

اين قتل عام ، كه حاصل يك سلسله عمليات تروريستي به رگبار بستن و عمليات انتحاري همزمان در رستورانها، كنسرت و استاديوم ورزشي است، عملياتي كه بي دفاع ترين بخش شهروندان بيگناه را قرباني سبعيت و قتل عام خود كرد، بار ديگر چهره كثيف، جنايي و ضدبشري تروريسم اسلامي را در مقابل چشم همگان گذاشت.  

افسار تروريسم عفونت بار اسلامي، كه مي چرخد و هر روز جايي جنايت جديدي مي آفريند را بايد مهار كرد و همه سركردگان جنايتكار آن را، در هر كجا و در هر جغرافيايي، دستگير و به جرم جنايت عليه بشريت محاكمه كرد.  

بي ترديد هييت حاكمه فرانسه و دول غربي تلاش ميكنند خون هاي ريخته مردم بيگناه در فرانسه را ابزار و وسيله تعرض بيشتر به حلقه هاي ضعيف تر، به شهروندان "خارجي" و به  محرومين كنند و به بهانه حفظ امنيت، هرچه بيشتر محيط كار و زندگي مردم و جامعه را پليسي و جنائي كنند. 

نبايد اجازه داد اين تروريسم عنان گسيخته اسلامي با تروريزه تر كردن محيط زندگي مردم در فرانسه و خاورميانه و نقاط دورتر از اروپا، با تروريسم دولتي  پاسخ گيرد. 

اجراي عدالت، حفظ امنيت شهروندان و پايان دادن به اين تروريسم عنان گسيخته، كار بشريت مترقي و در راس آن كمونيسم طبقه كارگر است. 

 

حزب کمونيست کارگري – حکمتيست (خط رسمي)

 ١٤ نوامبر ٢٠١٥