پیام علیرضا داوودی سخنگوی دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب اصفهان

 

 

 

زندان دستگرد شعبه ی دوم دانشگاه اصفهان!!! خزان امسال با بادهای خود و یورش های وحشیانه ی حلقه بگوشان استبداد می خواهد سرمای زمستان را به جامعه و بویژه دانشگاه تحمیل نماید ! فریاد آزادیخواهی و برابری طلبی ما را با زندان و شکنجه پاسخ می دهند به این امید که حاکم مطلق جامعه گردند زهی خیال باطل! رفقای ما را دزدانه می ربایند و به زندان روانه می کنند تا شاید فریاد آزادیخواهی و برابری طلبی به گوش نرسد!اما فراموش می کنند که این خواستی تاریخی و توده ای است.

 گیرم که می زنید گیرم که می برید گیرم که می کشید با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید؟؟؟!

 ١٣آذر ٨۶ در دانشگاه تهران گرفتند، شکنجه کردند، به زندان انداختند، اما ندیدند که جوانه های آزادیخواهی و برابری طلبی در اقصی نقاط این جامعه رویید. حالا به دانشگاه و شهر اصفهان یورش می برند، می گیرند و شکنجه می کنند و زندان دستگرد را به شعبه ی دوم دانشگاه اصفهان تبدیل می کنند اما به نتیجه ی ناگزیر آن نمی اندیشند. این حلقه بگوشان استبداد ظاهرا نمی خواهند بفهمند که فریاد آزادیخواهی و برابری طلبی بر آمده از وضعیت موجود جامعه ی سرمایه داری و خواستی تاریخی و توده ای می باشد و بازداشت استوارترین یاران و رفقای پرچم دار خواست آزادی و برابری تنها این ردا و پرچم را به دوش توده ی جامعه می اندازد وسلاح مبارزه را در اختیارشان قرار می دهد .

درد و رنج دوری رفقا و در بند بودنشان وجود ما را آزرده ساخته، هیهات که راه مبارزه راهی سخت و طولانی است و با اراده ی قوی بایدراه رفقا را ادامه داد و با گام های استوارتر قدم در راه پر خطر ناگزیر مبارزه برای آزادی و برابری گذاشت. امروز یک بار و برای همیشه به عمله های حاکمیت استبداد هشدار می دهیم که فریاد خاموشی ناپذیر است و این برخوردهای قرون وسطایی تنها وتنها گام هایمان را برای ساختن یک دنیای بهتر استوارتر می گرداند. 

 

زنده باد آزادی – زنده باد برابری

علیرضا داوودی سخنگوی دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب اصفهان