پیام مظفر محمدی به مردم سنندج

 تا کوبانی نفس می کشد!

 

مردم مبارز سنندج!

این روزها قلب همه انسانهای تشنه آزادی و امنیت  و سلامت جامعه در اقصی نقاط جهان با قلب زنان و مردان و کودکان کوبانی می زند. حضور شما در خیابانهای شهرسنندج نمونه ای دیگر از عروج آزادیخواهی و انسانیت در مقابل توحش وتوطئه ی دولتهای حاکم برجهان و منطقه و مخلوق جنایتکارشان داعش است. همبستگی شما، صدای ازادیخواهی و حمایت بیدریغ تان از مردم کوبانی  هر گونه مرز و تفرقه وتقسیم انسان به قومیت و ملیت و نژاد را در هم شکسته و از آن عبور کرده است. 

دوستان! 

تا کوبانی نفس می کشد، قلب بیقرار بشریت آرام نمی گیرد.  

ما از مردم کردستان خواستیم  روز شنبه ۱۹ مهرماه یکپارچه و متحد به نشان همراهی پیگیر و پیوسته با مدافعین قهرمان ازادی و امنیت وحرمت انسانی درکوبانی، اعتصاب کنند. 

بیایید روز شنبه  در شهرهای کردستان یکپارچه و متحد از کارگرو کارمند و معلم و بازاری و دانشجو و جوان و پیردر کنار زنان  و مردان  آزادیخواه کوبانی بایستیم. دراین روز با اعتصاب عمومی، تعطیل بازار، تعطیل کلاس های درس دانشگاه ها و مدارس و کارگاهها و کارخانه و شهرک های صنعتی ولو برای مدت معین، نبرد انسانی مان را تا زمانی که جنگ نابرابر دشمنان بشریت برای درهم کوبیدن کوبانی واراده ی زنان و مردانش وجود دارد، ادامه دهیم.  

جنگ عادلانه ی زنان و مردان کوبانی جنگ همه ما است. تا کوبانی نفس می کشد، نفسهای جامعه ی انسانی ازاد در سینه ها حبس  و قلب ها آرام نمی گیرند. روز شنبه  با اعتصاب و توقف چرخهای کار و بازار و درس به همراهی با این نبرد انسانی ادامه دهیم 

مظفر محمدی

۱۷ مهر۹۳ (۱۰ اکتبر ۲۰۱۴)