آریل شارون مرد!

بشریت فرصت محاکمه زنده یکی از جانیان قرن را از دست داد!

 

آریل شارون، نخست وزیر سابق اسرائیل ، پس از ٨ سال در کما بودن، امروز مرد.

او معمار فاشیستم ضد عرب و ضد فلسطین، بود. معمار قتل عام صبرا و شتیلا، و فرمانده نسل کشی از فلسطینیان، کودک و بزرگ و پیر و جوان، بود. او افتخار این را دارد که تئوریسین و مهندس ایجاد عمیق ترین کینه و نفرت ملی و قومی بین مردم ساکن کشورهای عربی و اسرائیل، و مغز متفکر ایجاد وسیع ترین تفرقه در صفوف محرومین جهان بود. شارون، کسی که قریب هفتاد سال به جنایت و قتل عام مردم بیگناه مشغول بود، مرد! و جهان تراژدی های عظیمی که شارون قریب هفتاد سال خالق آن بود، و وقاحت او در تبلیغ قتل عام از فلسطینیان، از نوزاد در گهواره تا سالمند و بیمار مشرف به مرگ، را هرگز فراموش نخواهد کرد.

 مرگ شارون، تنها با نفرت و انزجار بشریت متمدن مواجه نشد. بعلاوه با این تاسف مواجه شد که بشریت متمدن، فرصت محاکمه زنده او، را از دست داد. بشریت فرصت بررسی کیفرخواست میلیونها قربانی جنایات این جنایتکار قرن را، که ابعاد خشونت و نسل کشی او به اندازه ای بود که حتی صدای دست راستی ترین فاشیست های جهان را هم درآورده بود، از دست داد.

جهان بدون شارون ها و خمینی ها، بدون فاشیست هایی که هرکدام پرونده نسل کشی ها و قتل عام های تاریخی دارند، جنایات و قتل عام هایی که با مرگ آنها نه فراموش میشود و نه باید بی پاسخ به ماند، جهان بهتری است.

جهان اما با محاکمه زنده یا مرده این جنایتکاران، جهان عادلانه تری خواهد بود. بشریت فرصت محاکمه زنده شارون را از دست داد. اما نباید فرصت محاکمه بعد از مرگ او و  جانیان مشابه را از دست بدهد.

محاکمه جانیان علیه بشریت، و به میان آوردن کیفرخواست قربانیان میلیونی آنها، تنها راه تضمین حفظ سلامت جهان و مصون نگاه داشتن  جهان از تعرض وحوش و هیولاهایی چون شارون و خمینی است.

 

مرگ بر نفرت قومی، ملی و مذهبی

زنده باد انترناسیونالیسم پرولتری

١١ ژانویه ٢٠١٤

حزب کمونیست کارگری حکمتیست

www.hekmatist.com