اعلام موجودیت واحد های مسلح مقاومت توده ای!

گروه تروریستی داعش، بعد از اشغال موصل و تسلط بر مناطق وسیعی در عراق، وضعیت سیاسی در عراق و کردستان را به موقعیتی خطرناک و ترسناکی تغییر داده است و مستقیماً به تهدید  و مخاطره ای بزرگ در برابر زندگی و آسایش مردم تبدیل گشته است. این گروه تروریستی که بی واهمه صدها اسیر ارتش عراق را قتل و عام میکند، صدها شهروند غیر نظامی و بی دفاع مسیحی و ایزدی را کشتار جمعی میکند و تصاویر آنها را در رسانه ها پخش میکند و به زنان و دختران آنان تجاوز جنسی میکنند، و تهدید به گردن زدن هر کسی میکنند که از شرع و آیین آنها پیروی نکند، گروهی تروریست و آدمکش و درنده که امکانات و نیروی یک دولت را در اختیار دارد ، توانایی خلق کردن فجایعِ بزرگِ انسانیِ بیشتری دارد و تهدیدی جدی است برای زندگی و آینده جامعه عراق و کردستان. به این خاطر علاوه بر جنگیدن علیه این نیروی تروریست و آدمکش و پاک کردن منطقه از آنها ، هیچ راه دیگری در برابر ما برای حفاظت از زندگی خود و تأمین امنیت و آرامش و بازگرداندن آسایش برای مردم، وجود ندارد.

اما آزمون دو ماه جنگ با داعش این واقعیت را اثبات کرده است که تنها پشت بستن و امید به نیروهای مسلح رسمی و احزاب آنان، برای روبرو شدن با داعش و برای زدودن ترس و مخاطره از سر زندگی مردم و تأمین امنیت و آرامش آنها کافی نیست. مردم موصل و شَنگار و مناطق دیگر در بین آواره گی و کشتار جمعی و زندگی در اسارت حق انتخابی دیگر برایشان باقی نماند. بعد از این فجایع، مسئله مسلح شدن مردم برای مقابله با داعش تبدیل به سوالی مهم و نیازی مبرم گشته است که در چندین منطقه آهالی آن دست به این کار زده اند و مسلح گردیده اند.

ما مانند جمعی از فعالین سیاسی آزادیخواه که اعتقاد داریم تهدید داعش باید از سر جامعه برداشته شود و ویروس کشنده آن ریشه کن گردد . از زاویه مسئولیت در برابر مردم و جامعه، هرچه سریعتر و با تمام قدرت، از تسلیح و سازماندهی توده ای برای مقابله با داعش حمایت میکنیم و از طریق این اطلاعیه تأسیس " واحدهای مسلح مقاومت توده ای" را اعلام می کنیم.

از تمام انسانهای مبارز و آزادیخواه و انساندوست که خود را موافق نظر ما میدانند، درخواست میکنیم برای مقابله و جنگ علیه داعش به ما بپیوندند تا بتوانیم با هم ارتشی عظیم و توده ای در سرتاسر کردستان درست کنیم. هر کسی ( زن و مرد) اعتقاد دارد باید با داعش مقابله کرد و باید داعش را از صفحه جامعه پاک کرد و فراری داد، دارای هر تفکر سیاسی ای که باشد و یا خود را به هر دین و ملیتی که منتسب میکند ، می تواند عضو این نیروی توده ای بر علیه داعش باشد. ما همزمان خود را همکار آن دسته و گروه هایی می دانیم که هم اکنون برای این امر اعلام موجودیت کرده اند و دست همکاری را به طرف آنها دراز می کنیم . ما معتقد هستیم که این نیروی مقاومت توده ای در کردستان باید از دیگر نیروهای مقاومت توده ای در مناطق دیگر عراق که بر علیه داعش اعلام موجودیت میکنند ، شجاعانه پشتیبانی کنند. بیاییم همگی برای ایجاد و تأسیس این نیروی مقاومت توده ای و برای فراری دادن و پاکسازی داعش از جامعه کردستان و عراق و در منطقه آستینهای خود را بالا بزنیم .

زنده باید نیروی مقاومت توده ای

 دلاور مونزیر               عرفان کریم             بختیار نادر

محسن کریم                  خلیل محمد حسن       استاد حسین صالح

شماره تلفنهای ارتباط با ما:

07710243118     07725003081       07701957588

صفحه نیروی مقاومت توده ای در فیس بوک: https://www.facebook.com/pages/Hezybargry/751851058212613

:آدرس ای میل نیروی مقاومت توده ای :   hezybargry@gmail.com