دفتر کردستان حزب حکمتیست (خط رسمی)

 

اطلاعیه شماره  ۴

بنا با آخرین اخبار رسیده مردم شهرهای نقده، رضائیه، محمدیار و بوکان  روز شنبه ١٩ مهر ماه در حمایت و همبستگی با مردم کوبانی دست به اعتصاب زدند.  

مردم مبارز بوکان به استقبال اعتصاب عمومی رفته و روز شنبه بخشی از پاساژها و مغازه ها را در خیابانهای سقز، انقلاب، بیمارستان قدیم و خیابان امیرآباد برای مدتی تعطیل کردند.  

اخبار این اعتصاب عمومی در میدیای منطقه منعکس شد. 

دفترکردستان حزب حکمتیست بار دیگر از مبارزات و همبستگی و حمایت بیدریغ مردم کردستان از مردم کوبانی، به اشکال تظاهرات، تحصن و اعتصاب ، قدردانی می کند.

جبنش عادلانه زنان ومردان کوبانی علیه داعش و متحدین مرتجع منطقه ای اش و در دفاع از امنیت و سلامت و آزادیشان، ادامه دارد. مردم آزادیخواه کردستان ایران علیه ارتجاع در هر شکل آن و فارغ از قومیت ومذهب وجنسیت با شعار "کوبانی تنها نیست"، گرم ترین حمایت و همبستگی انسانی را ابراز داشته است. 

مقاومت قهرمانه زنان و مردان کوبانی، صدای همبستگی و حمایت مردم کردستان در کنار تحرکات و جنبش های ازادیخواهانه جهانی دردفاع از کوبانی، عزم واراده و اختیار بخشی از جوامع بشری علیه توحش اسلامی و ریاکاری بورژوازی بین المللی را به نمایش گذاشته است.  این می تواند عروج یک جنبش اجتماعی و عزم و اراده آزادیخواهانه ی  انسان جهان امروز را نوید دهد.

 

زنده باد مقاومت قهرمانانه زنان و مردان کوبانی

زنده باد همبستگی انسان ازاد جهان امروز!

 

دفتر کردستان حزب حکمتیست (خط رسمی)

٢١ مهر ١٣٩٣٣ اکتبر ٢٠١٤)