دفتر کردستان حزب حکمتیست (خط رسمی)

 فراخوان اعتصاب عمومی در حمایت از کوبانی!

شنبه ١٩ مهر ١٣٩٣

 مردم آزادیخواه کردستان!

کارگران، زنان، مردان، جوانان! 

در این روزهای نبرد انسانیت علیه توطئه و معامله و بند و بست به قیمت خون زنان و مردان و کودکان، کوبانی تنها نیست. ائتلاف شوم و جنگ امپریالیستها و دول منطقه ، به کوبانی محدود نمی شود. این جنگی علیه کل بشریت آگاه جهان است. دولتها و داعش شان، علیه دخالت مردم در سرنوشتشان و برای بی اراده کردن انسان اعلان جنگ کرده اند. دیروز در مصر و لیبی و سوریه٬ نوار غزه و امروز درکوبانی. دیروز موصل و تکریت و شنگال را به داعش فروختند و امروز بر سر کوبانی چک و چانه میزنند. ائتلاف سیاه غرب و دول مرتجع منطقه، امروز کوبانی را نشانه گرفته و فردا هر صدای آزادیخواهی و هر تصمیم مردم به دخالت در سرنوشت خود را زیر ضرب قرار خواهد داد. داعش های امروز و آینده ابزار این جنگ کثیف علیه بشریت آزاد و آگاه و مستقل اند. نگذاریم صدای آزادیخواهی و اراده انسانی مان را درهم بشکنند.  

از جنگ عادلانه مردم کوبانی علیه ارتجاع بین المللی و عواملشان چون داعش حمایت کنید! 

این روزها در گوشه و کنار جهان و در ایران صدای آزادیخواهی و انساندوستی در خیابانها و میادین شهرها بلند است. تلاش های شما مردم کردستان جزئی از این کارزار سراسری است. 

تجارب تا کنونی شما مردم آزادیخواه شهرهای کردستان علیه هر گونه تعرض به  آزادی و حرمت انسانی بار دیگر به ما می گوید که یکپارچه و یک صدا و چون تن واحد این بار علیه جنگ کثیف ارتجاع بین المللی و عامل جنایتکار داعشی شان درکوبانی بایستیم. 

مردم آزادیخواه

جنگ عادلانه ی زنان و مردان کوبانی جنگ همه ما است. بیائید روز شنبه ۱٩ مهر ماه  در شهرهای کردستان یکپارچه و متحد از کارگر و کارمند و معلم و بازاری و دانشجو و جوان و پیر در کنار زنان  و مردان  آزادیخواه کوبانی بایستیم.  

زنگ ها را به صدا در آورید. برای دقایقی هم شده چرخهای تولید را بخوابانید، موتور قطارها و اتوبوس ها را خاموش کنید، کلاسهای دانشگاه ها و مدارس را تعطیل کنید و کرکره مغازه ها را پایین بکشید و با اعتصاب عمومی سراسری به همسرنوشتانمان درکوبانی بپیوندیم.   

 

دفتر کردستان حزب حکمتیست (خط رسمی)

چهارشنبه  ۱۶ مهر ماه ۹۳ (۸ اکتبر ۲۰۱۴)

٨ اکتبر ٢٠١٤