کوبانی در محاصره!

"دست بکار شوید!"

مردم آزادیخواه ایران! 

زنان و مردان و کودکان کوبانی در محاصره کامل و همه جانبه ی ائتلاف کثیف حکام بورژوازی جهان و عاملشان داعش قرار دارد!  

بشریت آگاه جهان امروز با وجدان بیدار و چشمان نگران، شاهد یک جنگ نابرابر و جنایتکارانه علیه خود است. کوبانی بخشی از انسانیت جهان امرور در مقابل توحش اسلامی داعش و ریاکاری و بازی بیشرمانه کل بورژوازی جهان از واشنگتن  تا لندن و از ریاض تا  آنکارا و تهران و اربیل است. بمب افکن های امریکایی و  ناتو در آسمان عراق و سوریه مانور میدهند و قدرت نمایی می کنند. آنها نه برای شکست داعش بلکه برای مرعوب کردن کل بشریت آگاه جهان امروز، جولان می دهند. در مقابل، قدرت کوبانی تنها در سلاح های سبک شان در مقابل تانک های مهاجم داعش و تانکهای تهدید کننده ترکیه نیست. قدرت زنان  و مردان کوبانی در عزم و اراده شان برای دفاع از آزادی و حرمت انسانی در مقابل دشمنان آشکار و پنهانشان است. 

مرم آزادیخواه ایران! 

کارگران، زنان و مردان آزادیخواه!  

امروز دیگر کشتار و قربانی کردن مردم بیدفاع در منطقه توسط تروریستهای دولتی و غیر دولتی به روالی عادی تبدیل شده است. در همین مدت شاهد کشتار وسیع مردم نوار غزه توسط اسرائیل، شاهد تسلیم مردم موصل و تکریت و... به داعش٬ شاهد فروختن و کشتار وسیع مردم شنگال در معامله ای کثیف به داعش بودیم. و امروز شاهد معامله کردن بر سر جان و زندگی مردم کوبانی توسط دولتهای مرتجع غربی و ارتجاع منطقه به نام دفاع از کوبانی هستیم. کوبانی به کمک های بشریت آزادیخواه احتیاج دارد. حامیان کوبانی می تواند کارگران صنعت نفت، ذوب آهن، ماشین سازی٬ شهرداریها و حمل و نقل و کل طبقه کارگر ایران باشد. حامیان کوبانی می تواند زنان برابری طلب سراسر ایران، دانشجویان دانشگاه ها، معلمان و دانش آموزان مدارس و زحمتکشان و کسبه بازار شهرهای ایران باشد.

 ه حمایت از کوبانی زنگ کارخانه ها را به صدا در آورید و برای دقایقی هم شده چرخهای تولید را بخوابانید، موتور قطارها  اتوبوس ها را خاموش کنید، کلاسهای دانشگاه ها و مدارس را تعطیل کنید و کرکره مغازه ها را پایین بکشید.  

این می تواند پیام شما به نشانه احترام به مقاومت و جسارت و اراده انسانهایی باشد که در مقابل تعرض و محاصره کل بورژوازی جنایتکار و عواملشان چون داعش ایستاده است. همبستگی و حمایت و دفاع از مردم کوبانی فقط کار خواص نیست. کار کارگران بمانند یک طبقه واحد و مردم آزادیخواه بمانند یک تن واحد است. این همزمان پیام شما به کل بورژوازی ریاکار غرب و ارتجاع منطقه هم هست. نشان دهید که وجدان بشریت آگاه در همه جا بیدار است. نشان دهید که کوبانی تنها جزئی از اراده انسانی در مقابل سناریوی سیاهی است که بورژوازی جهانی هر روز برای بشریت در این و آن گوشه جهان ایجاد می کند. دشمنان بشریت حتی اگر کوبانی را بزانو دربیاورند، اما عزم و اراده انسان اگاه جهان را بزانو درنیاورده است.  

ما اگر امروز نتوانیم حلقه محاصره کوبانی را بشکنیم، اما اتحاد ننگین بورژوازی جهانی را به چالش کشیده ایم. با اقدام های سازمانیافته تان در این نبرد انسانی و جنگ عادلانه ی مردم کوبانی علیه جنگ ارتجاعی کل بورژوازی به رهبری دولت امریکا این دشمن بزرگ بشریت، شرکت کنید. ما اگر امروز هم شکست بخوریم، فردا باز بپا میخیزیم. مردم آزادیخواه کوبانی را اگر امروز بزانو دربیاورند، فردا باز کمر راست خواهند کرد.  

شمشیر قاتلان داعش و مانور جتهای جنگی امریکا و ناتو و تانک های نظاره گر دولت ترکیه،  زوزه های جنایتکارانه ای بیش نیست اگر  صدای شما با شلیک گلوله های زنان و مردان کوبانی  و سرود کودکانشان در آمیزد!  

دست بکار شوید! 

زنگ ها را به صدا در آورید. برای دقایقی هم شده چرخهای تولید را بخوابانید، موتور قطارها و اتوبوس ها را خاموش کنید، کلاسهای دانشگاه ها و مدارس را تعطیل کنید و کرکره مغازه ها را پایین بکشید. 

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست (خط رسمی)

١٦ مهر ماه ١٣٩٣

٨ اکتبر ٢٠١٤