اطلاعیه  حزب حکمتیست در مورد رویدادهای اخیر در مریوان

زنان و مردان مبارز در مریوان  به رژیم تو دهنی زدند

روز 26 فروردین 92 شهر مریوان شاهد توهین بزرگی به زنان از طرف نیروهای انتظامی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی بود. آراذل و اوباش واقعی در نمایشی عوامفریبانه مردی را با لباس زنانه در خیابانهای شهر عبور دادند و به این ترتیب وی را "رسوا" کردند. بسیاری از زنان و مردان این شهر از دیدن و شنیدن این عمل توهین آمیز به کرامت انسان و بویژه توهین به زنان و شخصیت و کرامت انان خشمگین شدند.

امروز 27 فروردین میدان سرباز در شهر مریوان شاهد عقب راندن و تو دهنی به جمهوری اسلامی و مزدورانش بود.  تعدادی از زنان و مردان مبارز این شهر به رژیم اراذل و اوباشان پاسخ در خور دادند.

 حدود 25 زن که با لباس های قرمز در میدان سرباز این شهر تجمع کردند، توهین دیروز نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و لباس شخصی به زنان را مورد انزجار قرار دادند. آنها اعلام کردند که اجازه نمیدهند به شخصیت و کرامت زنان در این جامعه توهین شود. نیروهای انتظامی به زنان حمله ور شدند و مردم اگاه و مبارزی که در این حوالی بودند بلافاصله به محل آمده و با نیروهای مزدور درگیر شدند و حرکت زنان حق طلب را مورد حمایت قرار دادند که در نتیجه و تا هم اکنون 12 زن و مرد بوسیله نیروهای انتظامی و امنیتی دستگیر شده اند.

 

زنده باد جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی

حزب حکمتیست

hekmatist.com

27 فروردین 1392

16 آوریل 2013