َآکسیون در حمایت از فراخوان اتحادیه های کارگری

 و اعتراضات بر حق مردم ترکیه

 

اعتراضات جوانان و مردم معترض ترکیه شهرهای اصلی ترکیه را فراگرفته است. سرکوب این تحرکات بر حق ، کینه و نفرت عمومی از دولت و دستگاه سرکوب ترکیه را دو چندان کرده است. اتحادیه های کارگری ترکیه فراخوان اعتصاب علیه سرکوب اعتراضات مردم داده اند.


تشکیلات گوتنبرگ حزب حکمتیست٬ ضمن محکوم کردن تعرض و سرکوب دولت ترکیه و دستگیری و خشونت علیه معترضین٬ از اعتراضات بر حق مردم این کشور٬ از خواست و مطالبات آنها از جمله استعفای نخست وزیر این کشور٬ آزادیهای وسیع سیاسی٬ آزادی همه دستگیر شد گان و فراخوان اتحادیه های کارگری این کشور به اعتصاب حمایت میکند.

خانه مردم حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست در همین راستا فردا چهارشنبه ٥ ژوئن ٢٠١٣ در ساعت ٥ بعد ازظهرهمراه با فعالین سیاسی و اجتماعی آکسیون اعتراضی در مقابل کنسولگری ترکیه در گوتنبرگ  شرکت مینماید. ما از تمام انسانها و شخصیتهای سیاسی و اجتماعی درخواست میکنیم همصدا با ما در حمایت از فراخوان اتحادیه های کارگری ترکیه٬ در حمایت از جوانان میدان تقسیم و خواست و مطالبات برحق مردم ترکیه در این حرکت شرکت کنید تا با هم در کنار کارگران ترکیه٬ در کنار زن و جوان و مردم مبارز ترکیه علیه دولت سرکوبگر٬ علیه بی حقوقی مردم با آنها همبستگی نمائیم.

 

وعده ما فردا چهارشنبه ساعت ١٧ در مقابل کنسولگری ترکیه

آدرس:
Kyrkogatan 26
411 15 GÖTEBORG

تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر

0739335044 وریا نقشبندی

 

خانه مردم حزب کمونیست کارگری حکمتیست / واحد گوتنبرگ

www.hekmatist.com

hekmatistparty@gmail.com