TLogo



از: دفتر سیاسی حزب حکمتیست
به: کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری عراق و حزب کمونیست کارگری کردستان
رونوشت: ریبوار احمد



رفقای عزیز سامان کریم، امجد غفور

با گرمترین سلامها

ای میل رفیق سامان در مورد اینکه دست نگه داریم و سوال اینکه چرا تعجیل داریم را دریافت کردم. تلاش کردم با رفیق سامان تماس بگیریم که متاسفانه در جلسه بودند. از این نظر نامه را میفرستم.

برای کسی که به وضعیت و مکانیزم های درونی حزب حکمتیست آشنا باشد، خیلی روشن است که حتی یک روز زمانی بیش از اندازه طولانی است. من در نامه قبل هم توضیح دادم. مسئله شکاف و اقدام غیر قانونی هیئت دائم و تصمیمات رفیق رحمان بعد از جلسه دفتر سیاسی در تشکیلات پخش شده است. کمیته سازمانده کماکان به هیئت دائم اعلام کرده که این ارگان بنا به موازین حزبی قانونیت ندارد. تا یکی دو روز دیگر ممکن است تعداد دیگری از اعضا و کادرهای حزب که بطور غیر رسمی از مسئله با خبر شده اند به هر نوعی از خود عکس العمل نشان دهند و این به معنی نابودی و اضمحلال حزب است. زمانیکه ارگانهای حزبی در این حزب احترام و قانونیت خود را از دست بدهند دیگر حزبی در کار نیست تا نجاتش داد.

شما در جریان تمان مباحث تا کنونی این حزب بوده اید، در پلنومهای آن شرکت داشته اید و در دو پلنوم اخیر نقش جدی ایفا کردید. شما هم قطعا واقفید که تنها راهی که میتواند حزب را نجات دهد پس گرفتن رسمی سند و قبول همه عواقب سیاسی و تشکیلاتی آن است. این دیگر جای مذاکره ندارد. رفقا باید جسارت قبول اشتباهات خود را داسته باشند و بعنوان رهبری حزب در درجه اول حزب، سیاست های آن، قانونیتش و موجودیتش را مبنا قرار دهند.

با تمام احترام به شما و همه تلاشهای صمیمانه شما نمیتوانیم بیش از یکروز دیگر دست نگاه داریم و پس از آن بنا به تعهد خود به این حزب و برای نگاه داشتن حزب ناچاریم ١٤ دسامبر بیانیه را منتشر کنیم.


با احترام و تشکر از دخالت و احساس مسئولیتتان

آذر مدرسی
از طرف دفتر سیاسی حزب حکمتیست

١٣ دسامبر ٢٠١١