TLogo



از: دفتر سیاسی حزب حکمتیست
به: کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری عراق و حزب کمونیست کارگری کردستان
رونوشت: ریبوار احمد


رفقای عزیز سامان کریم، امجد غفور

با گرمترین سلامها

با تمام احترام به تلاش شما برای کمک به رهبری حزب در بیرون آمدن از این وضعیت نابسامان متاسفانه ادامه وضعیت به این شکل به هیچ عنوان ممکن نیست.

جهت اطلاع شما پس از جلسه دفتر سیاسی و غیر قانونی شدن هیئت دائم، رفیق رحمان حسین زاده اقدامات تشکیلاتی علیه مخالفین سیاسی خود را شروع کرده است. رفیق بهرام مدرسی، دبیر کمیته سازمانده را از دبیری کمیته برکنار کرده و حتی عضویت او را در کمیته سازمانده ملغی کرده و رفیق سلام زیجی، فرمانده گارد آزادی در کردستان، را بعنوان دبیر موقت کمیته سازمانده به این کمیته معرفی کرده اند. مستقل از ابعاد سازمانی این مسئله ابعاد اجتماعی و امنیتی این تصمیم برای حزب ما در داخل خطرناک است. این تصمیمات به کمیته های اصلی حزب اعلام شده است و علنی شده است.

ظاهرا هنوز حزب رسما از اتفاقاتی که در جلسه دفتر سیاسی افتاده است مطلع نیست اما غیر رسمی و از طریق ارسال خلع مسئولیت رفیق بهرام کل مسئله در حزب طرح شده است، نگرانی همه حزب را در بر گرفته است. ادامه این وضعیت به معنی مضمحل کردن حزب است. با تمام احترام به نیت خیر شما اما سکوت در مقابل اقدامات غیر قانونی رفیق رحمان حسین زاده به معنی اضمحلال حزب و تخریب حزب است. ادامه این وضعیت و امکان دادن به رهبری غیر قانونی رفیق رحمان حسین زاده در قلع و قمع تشکیلاتی مدافعین خط رسمی حزب، بیش از این ممکن نیست. تا یک هفته دیگر معلوم نیست چیزی از حزب حکمتیست باقی مانده باشد

همانطور که در نامه قبلی اشاره کردم ما بیانیه رسمی حزب برای انتشار بیرونی را آماده کرده ایم و اساسا منتظر نظر شما در این رابطه بودیم. از نظر ما با توجه به وضعیت بحرانی حزب و با توجه به اقدامات غیر قانونی رفیق رحمان حسین زاده و فضای نا امن درون حزب ما موظفیم فردا بیانیه خود را علنی اعلام کنیم و حزب و جامعه را از این مسئله مطلع کنیم، اعتماد و امنیت سیاسی تشکیلاتی را به حزب باز گردانیم.

جهت اطلاع شما هیچیک از نامه های شما تا بحال بدست ما نرسیده است. این نامه شما از جانب رفیق ثریا شهابی بدست من رسید. (رفیق ثریا امکان خواندن نامه به کردی را ندارند).
خواهش میکنم مکاتبات خود را با دفتر سیاسی حزب مستقیما برای من بفرستید

با احترام فراوان

آذر مدرسی
از طرف دفتر سیاسی حزب حکمتیست

١٢ دسامبر ٢٠١١