TLogo



رفقای عزیز رهبری حزب کمونیست کارگری عراق و کردستان

رفقای عزیز!

هیئت دائم دفتر سیاسی٬ جواب رد خود را به آخرین نامه شما "فرصتی دیگر" را داد. علیرغم جواب مثبت و بی قید شرط ما و علیرغم میل و تلاش شما٬ این پروسه عملا از جانب این رفقا برای چندمین بار به بن بست رسیده است. لذا و با توجه به این مسئله ما وظیفه خود میدانیم که حزب را بیش از این در دایره باطل تا کنونی و به امید احساس مسئولیتی از جانب این رفقا نگاه نداریم. نمیتوان هر روز و هر بار به بهانه ای از جانب این رفقا٬ به امید نشست و فرصت از دست داد و حزب را هم معطل کرد.

ما کماکان تنها راه را کنگره حزب میبینیم و آخرین جواب این رفقا در کنار سد و مانع تا کنونی و بهانه گیریهای این مدت آنها برای ما پایان این سیکل و این پروسه بی نتیجه است. لذا ما برگزاری کنگره ٥ را پیگیری خواهیم کرد. تصمیم هیئت دائم هم قطعا بر اساس نقش و تصمیم آگاهانه آنها است. خواست شما و تمایل شما و توافق ما یکطرف قضیه است و انتخاب این رفقا هم طرف دیگر. اراده رفقا متاسفانه نه دست شما است و نه دست ما. لذا برای کنگره ما تا کنون و جهت جلوگیری از هر نوع پروسه دردآور و رنگ جناحی زدن به انتخابات و جناحی کردن کنگره آتی حزب، نمایندگان کنگره چهارم را فراخوان خواهیم داد. در این مورد در نامه های قبلی خود توضیحات لازم را داده ایم. فکر میکنیم در این شرایط هیچ راهی کارسازتر و سالمتر و مناسبتری از این نیست. این تنها راه ممکن است. اینکه هیئت دائم به چنین کنگره ای نمی آیند٬ دیگر تصمیم آگاهانه این رفقا است و در اراده ما نیست. حزب را نمیشود بیش از این معطل کرد.

رفقای عزیز قبول کنید از این بیشتر نمیتوان انتظار کشید و از این بیشتر نمیتوان این وضع نابسامان را ادامه داد. ادامه این وضع مرگ کل حزب است و این در شان این حزب نیست. ما وظیفه خود دانستیم قبل از هر اقدامی به احترام به همه تلاشهای شما٬ این مهم را به اطلاع شما برسانیم.

با احترام فراوان
از طرف دفتر سیاسی حزب حکمتیست
آذر مدرسی
٧ ژانویه ۲۰۱۲