TLogo



از: دفتر سیاسی حزب حکمتیست
به: کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری عراق، حزب کمونیست کارگری کردستان و ریبوار احمد
رونوشت: دبیر کمیته مرکزی حزب حکمتیست، رفیق ثریا شهابی



رفقای عزیز سامان کریم، امجد غفور و ریبوار احمد

با گرمترین سلامها

در رابطه با نامه مشترک شما به تاریخ ١٤ دسامبر مجددا نکاتی را لازم به توضیح میدانم.

در اینکه تلاش و نیت شما حفظ حزب حکمتیست و قانونیت ارگانهای آن است تردیدی نیست. اما متاسفانه نامه و موضع شما در قبال این مسئله چیزی از حزب متکی به سیاستهای مصوب و قانون باقی نمیگذارد.

رفقا اذعان دارید که فرد یا ارگانی که رسما علیه حزب و همه ارگانهای آن دست به کودتا زده است باید قبل از هر پروسه قانونی رسیدگی به تخلف تشکیلاتی، خلع سلاح شود. این اولین شرط نجات حزب است. شما حزب و ما را به سکوت و قبول رهبری غیر قانونی هیئت دائم دعوت میکنید. این نجات حزب نیست این رسما اعلام اضمحلال و نابودی حزب است. پیشنهاد شما عملا قانونی اعلام کردن ارگانی است که علیه موجودیت حزب کودتا کرده است.

رفقای عزیز

با رفقائی که با قبول تعهد به اجرای سیاستهای مصوب و قانونیت حزب، رهبری حزب را به عهده گرفتند و سپس علیه حزب و قوانین آن طغیان کرده اند و کماکان حاضر به قبول اینکه تخلف تشکیلاتی کرده اند، نیستند، جائی برای مذاکره و توافق نمانده است. ادامه قبول رهبری آنها مرگ حزب حکمتیست است. تنها راه نجات حزب خلع مسئولیت از آنها تا رسیدگی به تخلفاتشان است.

تنها راه نجات حزب هم رسمیت دادن فوری به این مسئله است. ما ناچاریم رهبری روی زمین مانده حزب را بدست بگیریم و تضمین میکنیم که در این پروسه حزب را سالم وسیاسی تحویل پلنوم یا کنگره آتی بدهیم.

با احترام

آذر مدرسی
از طرف دفتر سیاسی حزب حکمتیست

١٤ دسامبر ٢٠١١