حمایت از "فراخوان به کارزار سراسری علیه سرکوب فعالین کارگری در ایران"

 

در اعتراض به دستگیری کارگران عضو "کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری" و ادامه بازداشت تعدادی از اعضا این تشکل توسط جمهوری اسلامی، حزب حکمتیست از کارزار اعلام شده از سوی اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران حمایت میکند.

 

کارگران در ایران از هر گونه امکان ایجاد سازمان و تشکیلاتی که بتواند مستقلانه آنها را نمایندگی کند محرومند. جمهوری اسلامی بعنوان نظام سرمایه داران از هر تلاش و فعالیت طبقه کارگر برای گسستن زنجیرهای اسارت و بردگی خود٬ با سرکوب و محرمیت بیشتر رهبران و فعالین آنها پاسخگو است. خواست و مطالبات کارگران برای زندگی بهتر پایه و اساس اعتراض عمیق و مبارزه طبقه کارگر ایران است. طبقه کارگر در ایران و پیشروان فداکار و دلسوز آن٬ علیرغم رنج و مصیبت فراوان٬ هر روز در پی یافتن راه حلی برای گسستن زنجیرهای تفرقه و پراکندگی تحمیلی در صفوف خود هستند٬ تا زندگی شایسته ای برای خود و همه محرومان و ستم دیدگان در ایران را ممکن کنند. حزب حکمتیست در همه جا بخشی از این مبارزه و تلاش همیشگی است.

 

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست همه اعضا و فعالین حزب و تشکیلات های کشوری و شهری خود را را به شرکت در این کارزار سراسری فرامیخواند. تلاش برای محکومیت جمهوری اسلامی و جلب حمایت افکار عمومی و تشکل های کارگری در دفاع از طبقه کارگر ایران و حمایت از کارگران دستگیر شده وظیفه فوری همه رفقای حکمتیست در همه جا است.

 

 

زنده باد اتحاد و تشکل کارگران

زندانیان سیاسی باید آزاد شوند

مرگ بر جمهوری اسلامی

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست

٦ تیر ١٣٩١- ٢٦ ژوئن ٢٠١٢