مژده به صف رنگارنگ ارتجاع میلیتاریستی خاورمیانه!
باند مجاهد هم به کلوپ پیوست

خروج نام سازمان مجاهدین خلق از لیست تروریستی دولت آمریکا، دولتی که خود تاریخی از تروریسم و تروریسم پروری در سراسر جهان را در پرونده دارد، یک معامله و بده بستان مهوع و سر راست است بر سر شریک کردن مجاهد در پروژه های دولت آمریکا و ناتو در تحولات سیاسی – نظامی در ایران و خاورمیانه.

یک طرف این معامله، دول غربی به رهبری آمریکا قرار دارد که با تحریم اقتصادی و نشان دادن قدرت ناتو و ظرفیت ساختن دهها و دهها مورد دیگر از "دمکراسی سازی" به مدل عراق و لیبی، قرار دارد. و طرف دیگر آن، مجاهد، این باند و فرقه سیاه مذهبی – ایدئولوژیک، سکت پارازیت و بی ریشه ای که رهبری به اندازه کافی تشنه قدرت و اسلحه در راس آن قرار دارد، که سی سال است به امید چنین معامله ای از هیچ دلالی و بی پرنسیپی فروگذار نکرده است. یک طرف ارتجاع امپریالیستی است، و طرف دیگر، مجاهد، جریانی از جنس خود جنبش اسلامی، با تمام "شجاعت"، "میلیتانسی"، و "ماجراجویی" ایدئولوژیک، برای آفریدن فاجعه و باراندن نکبت بر جوامع بشری. جریانی که فقط بر متن حاشیه کردن مبارزات آزادیخواهانه مردم و تحمیل استیصال و سناریوی سیاه به جامعه شانس ایفای نقشی دارد.

موضوع مورد معامله، اما شانس باز شدن در و دروازه آن معجزه ای است که مجاهد سی سال است برای آن از هیچ دلالی و حق العمل کاری سیاسی – نظامی، دریغ نکرده است. موضوع مورد معامله ضمانت بی قید و شرطی است که مجاهد برای ایفای نقش معینی در تحولات سیاسی ایران، به محافل امپریالیستی و در راس آن دولت آمریکا داده است. از جنس همان ضمانت نامه ای که امروز، امثال سلفی ها و القاعده ها و طالبان ها و باندهایی که در عراق و سوریه و لیبی، با پول و میدیا و اسلحه ناتو، و با حمایت دول مرتجعی چون ترکیه و عربستان سعودی و اسرائیل و آمریکا و ... پروژهای "دمکراسی سازی"، "رژیم چینج" و" دخالت بشر دوستانه" از جنس عراق و لیبی را در خاورمیانه تمرین میکنند، داده اند. خارج کردن مجاهد از لیست سیاه قبلی دولت آمریکا، روی دیگر وارد کردن این باند به لیست سیاه امروزی محافل امپریالیستی است.

در این میان جان و سلامت عده ای پناهنده مجاهد، هزاران نفر که در اردوگاههای مختلف در عراق، و در بن بست و باطلاقی که مالیخولیای رهبری این سکت برایشان ساخته است اسیراند، چاشنی این معامله کثیف است. جان پناهندگان این سازمان و مالکیت این باند بر آن، سرمایه مذهبی است از جنس "مالکیت" خودساخته سی ساله اش بر "خون شهدا"!
این معامله، ابتدا به ساکن نیست. مقطع معینی است از سناریوی در جریان محافل امپریالیستی به رهبری آمریکا، برای شکل دادن به یک سناریو سیاه و تاریک در سیر فروپاشی جمهوری اسلامی ایران.

این معامله، انتهای پروسه امیدواری محافل امپریالیستی غرب است نسبت به اپوزیسیونهایی که تا امروز در خدمت اش کمر بسته بودند. نشان ناتوانی اپوزیسیون سنتی پروغرب، چپ و راست، درون و برون حکومتی، و در راس آن طرفداران احیا پادشاهی است، که با در اختیار داشتن تمام امکانات حمایتی دول غربی، با در اختیار داشتن پول و میدیا و ..، از ایفای نقش ناتوان ماندند! مهره مجاهد، قرار است ضعف و ناتوانی صف قبلی اپوزیسیون، راست و چپ، چشم به برکات ناتو و تحریم اقتصادی دوخته، را جبران کند. قرار است ضعف راستی را که "میلیتانسی"، اسلحه و سازمان مسلح مجاهد را ندارد، جبران کند. ورود مجاهد مکمل مهره های بازی داده شده قبلی در این بازی سیاه است.

چرا که نه! مگر نه اینکه مجاهد به اندازه کافی "میلیتانت"، ماجراجو، بی مسئولیت، شیفته قدرت، و بی ریشه است! مگر نه اینکه مجاهد تاریخی از عملیاتهایی از این جنس را در پرونده دارد! چه جریانی از مجاهد آماده تر! پول و اسلحه و میدیای راست نوکر دول غربی، همه و همه در انتظار چنین "فرشته نجاتی" بودند که از کمپ اپوزیسیون سنتی راست پروغرب، عروج کند! به انواع شوراها و اتحادها و همبستگی ها، شکل دادند تا چنین نیرویی عروج کند!

بخش اعظم اپوزیسیون مفلوک و بی افق، راست و چپ، چاره ای جز سجده به درگاه این نیروی "میلیتانت" در صف شان نخواهند داشت. علیرغم هر نک و ناله و گلایه و شکوه درون خانوادگی، چپ و راست اپوزیسیون پروناتو ایران، از سلطنت طلب و طرفداران احیا پادشاهی تا چپ دنباله رو و فرصت طلب، از دستجات قومی تا احزاب ناسیونالیستی کرد، چاره ای جز همکاری با مجاهد نخواهند داشت. این صف، در سیمای مجاهد و تحرکات نظامی و سیاسی این باند، پلی و شانسی برای نزدیکی خود به قدرت را میبیند! به آن تمکین خواهد کرد!

در این میان طبقه کارگر و کمونیسم این طبقه، موظف است که مخاطرات این معامله و نقشی که از امروز مجاهد ایفا خواهد کرد را افشا کند و علیه آن نیروی خود را به میدان آورد. سرنگونی جمهوری اسلامی امر طبقه کارگر و وظیفه نیروهای کمونیست و انقلابی جامعه ایران است. برای تحقق سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی و مقابله با پروژه های "رژیم چینج" و "دمکراسی" سازیهای محافل امپریالیستی، طبقه کارگر، راهی جز به میدان آمدن و ایفای نقش ندارد.

حزب حکمتیست بعنوان یکی از سرسخت ترین دشمنان شکل دادن به سناریو سیاه در سیر فروپاشی جمهوری اسلامی ایران، اعلام میکند که برای مقابله با باند مجاهد و تمام دستجات قومی و مذهبی، برای فروپاشاندن شیرازه جامعه ایران، با تمام توان مقابله خواهد کرد.
حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
١٣ مهر ١٣٩١- ٤ اکتبر ٢٠١٢
www.hekmatist.com