TLogo


 به رفقایی که خواهان رفتن به پلنوم هستند
لادن داور

سلام و خسته نباشید،

رفقای عزیز کجای دنیا اول رأی اعتماد یک حزب را می گیرند بعد پلاتفرم سیاسی خلاف سیاستهای یک حزب منتشر میکنند؟ در تمام دنیا همه احزاب و سازمانها حتی کوچکترین شرکتها کاندید پست ریاست ابتدا پلاتفرم و برنامه خودش را ارائه میدهد و بعد انتخابات میکنند. این ابتدایی ترین الفبای هر سیاست است. به نظر شما این کار رفقای ٬هیئت دائم٬ چه معنایی دارد؟ در عالم سیاست اسم این کار را چه میگذارند؟ این سنت یک حزب کمونیستی و سنت حزب ما نبوده. این سنت مبارزه انتخاباتی بورژوائی است که قبل از انتخابات قولهائی میدهند و بعد از انتخاب شدن کار دیگری میکنند.
آیا رفقای هیئت دائم الفبای سیاست را نمی دانستند؟ که صد البته چنین نیست.
آیا فکر نمیکنید که این رفقا فهم و شعور اعضای کمیته مرکزی را دست کم گرفتند؟ من بعنوان عضو ک.م خیلی متاسفم که هیئت دائم بعنوان رهبری حزب تا این حد درک و شعور سیاسی مرا پائین فرض کرده و خیلی راحت به خودش اجازه داده سر من شیره بمالد. از طرف دیگر خوشحالم که اقلیتی تیز و هوشیار در رهبری جلو این تعرض سیاسی به حزب و بی حرمتی به اعضای ک.م و کل حزب را بموقع گرفت.
شما چطور رفقا؟ شما از توهینی که هیئت دائم به اعضای ک.م وبه طریق اولی به کل حزب کردند متاسف نشدید؟ چرا فکر میکنید که باید مغبون فراخوان متعرضین و توهین کننده ها باشید؟ پس دفاع از حزب و حزبیت و دفاع از حرمت سیاسی و تشکیلاتی خود چه شد؟
چرا فکر میکنید که ظرف دفاعتان پلنومی است که متعرضین به حزبیت و توهین کننده ها به شما تحت لوای آرام کردن فضا و تدارک کنگره خواهان برگزاری آن هستند ؟
میخواهید بروید پلنوم چه بگویید؟ آیا میخواهید بگویید دستتان درد نکند که ۴ کنگره و ۳ پلنوم را دور زدید! آیا میخواهید بگویید پلاتفرمتان را قبول نداریم ولی اشکالی ندارد مهم این است که حزب از هم نپاشد؟ کدام حزب؟ حزب حکمتیست یا محفلی که سیاست و موازین حزبی مسأله اش نیست؟
رفقا شما با رفتن به پلنوم میگوئید که حاضرید سیاست را زیر فرش کنید و کلاه دفاع از حزبیت را سرخود و من بگذارید. اینطور میخواهید از حزب و حزبیت دفاع کنید؟ حزبی که در آن شما را وادار کند به بهانه دفاع از حزب وجدان سیاسی خودتان را فعلاً بایگانی کنید هرچه باشد حزب حکمتیستی نیست که من و شما آنرا ساختیم و تا امروز آوریم.
آیا فکر میکنید انتظار حزب و کسانی که به شما رای دادند از شما چیست؟ چه جوری میخواهید از آنها دفاع کنید؟ با رفتن به پلنوم و حقانیت بخشیدن به عملکرد هیئت دائم؟ راه دفاع از حزب شرکت در برنامه هیئت دائم برای انحلال حزب و یا انشعاب از حزب نیست راه آن شرکت در کنگره ای است که اتفاقاً سیاست را روی میز همه ما میگذارد .
رفقا با وجود اینکه کتبا پیشنهاد دادید که همه به پلنوم بروند من هنوز نا امید نیستم امیدوارم که شما اجازه ندهید عده ای به نام دفاع از حزب درک و شعور شما را دست کم بگیرند.
امیدوارم شما هم در کنار من و سایر رفقا از حزبمان و حرمت همه انسانهایی که به ما اعتماد کردند و رای دادند دفاع کنید.
میدانم که اینبار هم مثل گذشته با افتخار و سر بلند قد علم خواهیم کرد و پس از یک دوره که گرد و خاکها فروکش کرد حقانیت عملکرد و دفاعمان روشن خواهد شد.
به امید پیروزی
پیش بسوی کنگره

لادن داور
۵ ژانویه ۲۰۱۲